Urken Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg har en RAV 4 fra 2005. Bilen ble innkalt for å skifte Kollisjonspute. Da jeg fikk bilen tilbake oppdaget jeg at det var lys på speedometeret som jeg mener ikke var der fra før. Grønt lys. Er det noen har samme bilen og som ikke har det lyset på dasjbordet. Er takknemlig for svar. Legger ved et bilde av dasjbordet. Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Det grønne lyset står på hele tiden nå. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Skru av tåkelysene. Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Tåkelysene er ikke på. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Okay(?). Er det mulig å skru dem på? Kommer det på et annet lys når tåkelysene skrus på? Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Det er mulig å skru dem på, men det kommer ikke noe annet lys når de skrus på. Har du RAV 4 2005 modell og har du fått innkalling for å skifte kollisjonspute. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Det grønne lyset viser vel bare at kjørelysene er på? Prøv å ha på bare parklyset Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Dubious skrev (11 minutter siden): Det grønne lyset viser vel bare at kjørelysene er på? Prøv å ha på bare parklyset Det lyser da også. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Lampen indikerer at lysene er på. Slukker når du setter lysbryteren på 0. Min har også det lyset når bryter står på parklys eller kjørelys. Lyset under skal lyse hvis tåkelys står på. Endret 6. desember 2020 av Postkassestativ Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Postkassestativ skrev (2 timer siden): Lampen indikerer at lysene er på. Slukker når du setter lysbryteren på 0. Min har også det lyset når bryter står på parklys eller kjørelys. Lyset under skal lyse hvis tåkelys står på. Postkassestativ skrev (2 timer siden): Lampen indikerer at lysene er på. Slukker når du setter lysbryteren på 0. Min har også det lyset når bryter står på parklys eller kjørelys. Lyset under skal lyse hvis tåkelys står på. Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 På min bil lyser det hele tiden. Merkelig etter at de har skiftet kollisjonspute. Er det andre som har blitt innkalt for å skifte kollisjonspute? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Hvilken pute ble byttet ut? Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Kollisjonsputen på førersiden. Men det skal jo normalt ikke ha noe innvirkning på dasjbordet og speedometeret. Men har ikke hørt at det har vært noe galt med kollisjonsputene på disse bilene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Godt mulig de måtte ta en oppdatering på bilen når de byttet pute Puten i rattet på min Hilux ble byttet tidligere i år Mener å huske at det var på grunn av at de hadde fått dårlige puter som kunne utløse uten grunn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Noen ganger må de ta ut dasjbordet for å få ut puten. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Dubious skrev (10 timer siden): Puten i rattet på min Hilux ble byttet tidligere i år Mener å huske at det var på grunn av at de hadde fått dårlige puter som kunne utløse uten grunn At det var? Dette kan da umulig stemme? Dvs jeg håper ikke dette stemmer i allefall 🤔 Endret 7. desember 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 bshagen skrev (8 minutter siden): Dubious skrev (10 timer siden): Puten i rattet på min Hilux ble byttet tidligere i år Mener å huske at det var på grunn av at de hadde fått dårlige puter som kunne utløse uten grunn At det var? Dette kan da umulig stemme? Dvs jeg håper ikke dette stemmer i allefall 🤔 Du har ikke hørt om den store airbag-skandalen? Den japanske airbag-leverandøren må bytte ut millioner av airbags på en rekke bilmerker nettopp p.g.a. av faren for at de skal eksplodere p.g.a. korrosjon på uheldige plasser. Gjelder ikke bare Toyota, men en rekke andre bilmerker. Tilbakekallingen har pågått i flere år allerede, og vil nok foregå i en lang tid framover. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Såpass! Det var jo helt syke nyheter! Takk for info! 😳 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 bshagen skrev (1 time siden): Såpass! Det var jo helt syke nyheter! Takk for info! 😳 All info om den begredelig saken her f.eks.: https://www.caranddriver.com/news/a14499263/massive-takata-airbag-recall-everything-you-need-to-know-including-full-list-of-affected-vehicles/ 1 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Litt uklart bilde, men er ikke det der bare lyset for baklys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå