Gå til innhold

noen Norske som har klart mer enn 25000 poeng?

Anbefalte innlegg

La oss se om det er noen her som leser denne tråden som har klart over 25000poeng i 3dmark. Krever da screenshot eller en form for bevis. Nå mener jeg at dere må ha klart rundt denne poengsummen med standard instillinger i 3dmark2001.

Folk som er nær denne scoren kan også poste, eller som har tenkt til og tror at de klarer og passere denne scoren.

Dere må skrive opp hw specs osv.

Vil bare vite om vi har folk som er "extreme" her på forumet. da jeg ser på enkelte svenske forum, der de klarer 29000-29850 poeng i 3dmark2001 :wow:

Hva er det meste vi Norske klarer i 2001?

Bare lurer på om vi norske kan måle oss opp mot svenskene? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda økte vcore med et hakk men det ga ingen forskjell så jeg holder den på std,

Når jeg sier at A64 klokker dårlig så er ikke dette for å kaste dritt ang cpuèn, men mine forventninger til denne var mye høyere, tror jeg venter noen dager og ser om det kommer noen tester av A 64 3400 mulig jeg tar den da. Skal igang å modde vannkjølingsblokka så snart jeg har bestemt meg, må jo ha vannkjøling og pelt på den da.

Lenke til kommentar
Joda økte vcore med et hakk men det ga ingen forskjell så jeg holder den på std,

Når jeg sier at A64 klokker dårlig så er ikke dette for å kaste dritt ang cpuèn, men mine forventninger til denne var mye høyere, tror jeg venter noen dager og ser om det kommer noen tester av A 64 3400 mulig jeg tar den da. Skal igang å modde vannkjølingsblokka så snart jeg har bestemt meg, må jo ha vannkjøling og pelt på den da.

Den klokker ikke dårligere enn jeg forventet ihvertfall, det er først på 90 nm den vil ta av ;)

PS: Med AMD er det ikke snakk om noe standard vcore, den må OPP!

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
Finns det nåt mer Norskt forum, eller är det här alla de bästa finnes?

dp, du borde ju få mer i 2001, hur kyler du 9800:at och vilken klock har du?

vet. burde få MYE mer. skjønner ikke helt hva som skjer her. gpu blir kjølt av et vannkjølingssystem med magnum gpu/nb blokk. 9800pro kortet klokker veldig dårlig, så jeg trengte kald vann for å klare 493mhz på core.

de klart beste klokkerene er på ocshoot.no deriblant en som sitter på 2.plassen på ORBen med 9500 kort..

Marquzz: send meg en pm så skal jeg forklare deg litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...