^fmj Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg gjennomførte en bestilling under Black Friday, jeg fikk bekreftelse på at bestillingen var gjennomført etc. Jeg har også en e-post fra butikken som bekrefter mottakelse av ordre og at jeg snart vil motta en ordrebekreftelse. Denne ordrebekreftelsen kom aldri, jeg har vært i dialog med butikken, men de er foreløpig ikke veldig forståelsesfulle. De produktene jeg bestilte har en helt annen pris i dag. Ordren er som sunket i jorden, helt klart vært en feil som har skjedd hos dem. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Basert på hva du kommer med av informasjon her så er det både uklart hva du prøver å formidle, og hva du ønsker svar på. Så for å ta høyde for alt det: Send en skriftlig klage. Da er de pålagt å i det minste gi deg et skikkelig svar, og hvis du ikke er fornøyd med svaret så kan du evt. finne ut hva du ønsker å gjøre videre i saken (hvis du ikke har betalt har du en svak sak, har du betalt så vil du nok i verste fall iallefall få tilbake pengene du har betalt). Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Kva er denne bekreftelsen du fekk i tillegg til epost bekreftelsen på at du har lagt inn bestilling? Det er uansett mest vanleg at det er ordrebekreftelsen som er det som medfører at det er inngått forpliktande avtale. At du får ein epost om at du har lagt inn forespørsel om å inngå avtale om kjøp treng ikkje å være det samme som at butikken har akseptert. Det er f.eks vanleg å gjere det slik der ein tilsett må manuelt gå gjennom lageret for å sjå om ein har varen på laget før ordrebekreftelsen blir sent ut. Då får ein ei kvittering på at bestillinga har gått gjennom men ikkje ei stadfesting av at butikken er i stand til å inngå avtale om levering av produktet til den oppgitte prisen. At det er dårleg kundebehandling at du ikkje får verken positivt eller negativt svar på om ordren kan gjennomførast er eg enig i, men det er ikkje gitt at du kjem nokon veg så lenge du ikkje kan vise til ein ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Når du mottar ordrebekreftelse er det bindende, at de kun har mottatt bestillingen din og sier de skal sende en ordrebekreftelse er ikke det. Må vel være proshop som er på gang igjen?😂 Endret 7. desember 2020 av Nwader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå