akelbo Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Star Wars-skuespilleren meldte sin interesse allerede i mars i fjor. Oscar Isaac skal spille Snake i Metal Gear Solid-filmen Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 spennende at Metal Gear endelig blir filmatisert om dette ikke faller fra hverandre da litt skeptisk til han som skuespiller men kan jo bli overasket da skulle lagt Metal Gear film på 80 tallet med Kurt Russel som Snake Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Virker bortkasta å bruke masse penger på en skuespiller, når pappeske til 20kr kan gjøre jobben. 3 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Dette minner meg om det klassiske eventyret: Gutten som ropte 'vi Lager MGS film'. Endret 5. desember 2020 av Dberg Lenke til kommentar
TylerDurden777 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Christian Bale kan være snake heller 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Gi stakkaren en skikkelig rolle i en god film! Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 TylerDurden777 skrev (1 time siden): Christian Bale kan være snake heller Christian Bale kan faktisk spille alt. Nå har ikke jeg spilt noen av spillene, men er det noen scener som krever en god skuespiller? 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Hadde ikke trodd denne filmen var Oscar-aktuell Endret 5. desember 2020 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Heiti skrev (1 time siden): Nå har ikke jeg spilt noen av spillene, men er det noen scener som krever en god skuespiller? Gode skuespillere? Nei, absolutt ikke. Men snake skal være en slags overtypisk amerikansk action helt. Tenk actionman. Så Oscar, og forsåvidt Christian, synes ikke jeg passer så bra... Henry cavill kunne gjort det bra tror jeg... Eller, gud forby... Robert Pattinson. De er litt mer firkantete. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Iki skrev (6 timer siden): Gode skuespillere? Nei, absolutt ikke. Men snake skal være en slags overtypisk amerikansk action helt. Tenk actionman. Er ikke det definisjonen på Tom Cruise? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Har hørt om en MGS film før jeg i det hele tatt hadde endelig fådd PS2 hjemme i stua, blir den endelig laget nu blir jeg mektig overasket: https://i.imgur.com/qhJ3NGI.png 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Heiti skrev (11 timer siden): Er ikke det definisjonen på Tom Cruise? Han blir litt for liten og rund synes jeg. Snake ser ut som dette: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Arnold er perfekt! Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Iki skrev (5 timer siden): Han blir litt for liten og rund synes jeg. Snake ser ut som dette: Han Oscar isaac e ikke noe særlig høy heller 171cm.. Solid snake har litt høyde Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Mr.Sorter skrev (4 timer siden): Han Oscar isaac e ikke noe særlig høy heller 171cm.. Solid snake har litt høyde Skal vel være rundt 182 cm høy. Pattinson og cavill er begge 185 cm. Lenke til kommentar
Imitative Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Iki skrev (13 timer siden): Skal vel være rundt 182 cm høy. Oscar Isaac er 174cm i følge IMDB. Uten at det har så altfor mye å si hvis du spør meg. Edit: Eller mente du Solid Snake som figur? Da er vel 182 cm riktig... Endret 7. desember 2020 av Imitative Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Imitative skrev (5 timer siden): Eller mente du Solid Snake som figur? Tenkte på snake sin høyde i spillene. For min del er ikke høyden noe viktig på skuespillere, da de alltid kan trikse med vinkler osv. Problemet mitt er en skuespiller som på ingen måte ligner på karakteren han skal ligne på.. Lenke til kommentar
Imitative Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Iki skrev (18 timer siden): For min del er ikke høyden noe viktig på skuespillere, da de alltid kan trikse med vinkler osv. Problemet mitt er en skuespiller som på ingen måte ligner på karakteren han skal ligne på.. Sant det med høyden. Bare å søke "the irishman shoes" og se de hysteriske skoene til de Niro. Personlig mener jeg Isaac kan bli bra. Snake er kanskje ikke latino i spillene, men det synes jeg ikke gjør noe. Med riktig skjegg, frisyre, bandana og en sigarett tror jeg han fort kan ligne Endret 8. desember 2020 av Imitative Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Her ville jeg benyttet meg av stemmeskuespilleren. Såpass unik stemme og han er identisk i utseendet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå