Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

klaud

klaud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klaud skrev (13 minutter siden):

Skifting av clutch på avensis 1999 mod. Er det teknisk vanskelig .Må det foretas ny spissing,kontroll av hjulstilling, trenger man noe spesialverktøy.

Jeg har aldri gjort dette på en slik Avensis, men jeg kan ikke helt se for meg at det trengs noe kontroll av hjulstilling. Du setter sammen travers (om den må ned, det vet jeg ikke) på samme måte som du løsnet den. Merk av med kjørner elns så ser du nøyaktig hvor den skal på plass (på noen få biler kan travers justeres). Selve kløtsjplaten skal sentreres så sentreringsverktøy bør du ha.
Har du lett etter videoer på youtube? Skal selvsagt være litt skeptisk og ikke ta videoer for å være en sannhet, men de kan gi deg en god hjelp på veien. Du er ikke den første som skal bytte kløtsj på en slik 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Habla Møberg skrev (30 minutter siden):

Gratulerer. Du er herved rapportert av meg. Første gang på 15 år at jeg gjør slikt, men dette blir for dumt.

Er der lista ligger, ja. Vi tåler lite i 2020. Greit at jeg ga et litt sarkastisk svar, men det var helt innafor syns jeg. Jeg svarte tross alt på det han spurte om. Men jeg skal prøve å ikke hisse på meg deg igjen, Habla Møberg - i fremtiden. Du virker som en skummel, årvåken mann som ikke bør terges. *Snike meg sakte ut av tråden mens jeg unngår blikkontakt*

Endret av TwoFace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...