Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 11

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (3 minutter siden):

Uspiselige Chelsea fans som prøver å psyke ut leeds ved ironisk applaus hver gang de sentrer til hverandre. Ikke fair play i min bok 

Chelsea fans og Chelsea som klubb er en klubb totalt blottet for karisma. Ikke overrasket, det er en klubb uten sjel :)

EDIT: Flame pants - ON 😛

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (11 minutter siden):

Uspiselige Chelsea fans som prøver å psyke ut leeds ved ironisk applaus hver gang de sentrer til hverandre. Ikke fair play i min bok 

Supporterne er en del av spillet, den 12 mann. Ser virkelig ikke problemet. Jeg kan snakke mye dritt om Chelsea og supporterne deres men at de prøver å psyke ut motstanderlaget ved ironisk applaus er vel noe av det mildeste jeg kan tenke meg og virkelig ikke noe det er verdt å bruke noe energi på 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (10 minutter siden):

Supporterne er en del av spillet, den 12 mann. Ser virkelig ikke problemet. Jeg kan snakke mye dritt om Chelsea og supporterne deres men at de prøver å psyke ut motstanderlaget ved ironisk applaus er vel noe av det mildeste jeg kan tenke meg og virkelig ikke noe det er verdt å bruke noe energi på 😅

Det er likefult usportslig. Det er ulempen med å bare slippe inn hjemmefans. Motstanderne får ikke muligheten til å forsvare seg. Den 12.mann skal heie frem sitt eget lag, ikke rakke ned på andre. Såklart hvis en av motstanderes menn har gjort noe stygt som å filme, takle stygt, forlatt den andre klubben, sagt noe stygt til dem i media osv er det innafor å bue på en enkeltspiller. Men man ser svært sjeldent hjemmefansen bue ut et helt lag hver gang de rører ballen. 

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (13 minutter siden):

Det er likefult usportslig. Det er ulempen med å bare slippe inn hjemmefans. Motstanderne får ikke muligheten til å forsvare seg. Den 12.mann skal heie frem sitt eget lag, ikke rakke ned på andre. Såklart hvis en av motstanderes menn har gjort noe stygt som å filme, takle stygt, forlatt den andre klubben, sagt noe stygt til dem i media osv er det innafor å bue på en enkeltspiller. Men man ser svært sjeldent hjemmefansen bue ut et helt lag hver gang de rører ballen. 

Det er veldig mye i fotball som er usportslig og det aller meste foregår ute på banen. Dette her er ikke en dråpe i havet engang. Det er så ikke sak som det kan få blitt i mine øyne. Du er av en annen oppfattelse og det er helt greit det, lov å være uenig 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mannen1 skrev (11 minutter siden):

Rødt til pereira. Mane hadde aldri fått rødt på den. 

Pepe hadde fått tre røde kort og en kaktus på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...