Sangesland Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Noen som har forslag til forhandler rundt Oslo? både når det gjelder pris og service. Aktuelle dekkene jeg helst ser etter er Goodyear Ultra Grip Ice2. Endret 16. desember 2020 av Sangesland Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Sangesland skrev (57 minutter siden): Aktuelle dekkene jeg helst ser etter er Goodyear Ultra Grip Ice2 Hvilken dimensjon? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2020 Beklager sent svar. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Det ser ut til at du kan få tak i dem på megahjul (bestillingsvare 5-10 dager). Dersom du ringer dem så får du sikkert omlegging og avbalansering for 690 kroner (i steden for 1400 som det står på nettsiden). Bare spør om et tilbud (på epost), hvis du nevner at det står 1400 på nettsiden er det kanskje mindre muligheter for å få det billigere. Hvorfor må det være akkurat disse dekkene? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2020 Ble anbefalt den modellen (bybruk i Oslo). Men skulle du ha noen bedre forslag så tas de gladelig imot. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Disse merkevaredekkene er gode på grep på snø og is, men ikke så gode på våt vei og drenering. Jeg har dessverre ikke noen gode forslag til alternativer. Lenke til kommentar
liehen Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Disse dekkene har fått skryt nettopp for sine egenskaper på bar asfalt, våt og tørr, samtidig som øvrige vinteregenskaper er gode. Passer utmerket til bybruk i Oslo. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg brukte Johs Bjerke for noen år siden og var fornøyd med de. Ser de har flyttet til Alnabru nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå