PaladinNO Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) :utakt skrev (På 7.12.2020 den 15.33): Noen som har noe julemusikk? Jeg får desverre aldri gjennomslag i heimen for min type julemusikk... Endret 9. desember 2020 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Endret 11. desember 2020 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Alle de julelysene fikk meg til å tenke på denne klassikeren. 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 :utakt skrev (4 minutter siden): Alle de julelysene fikk meg til å tenke på denne klassikeren. Takk! Jeg hadde en nedlastingssesjon for et par år siden når jeg endelig hadde lært hvordan man kan laste ned Youtube-videoer og jeg drev å lette etter akkurat den, men husket ikke navnet. Nå er den også i samlingen på hjemmefilserveren, sammen med de jeg listet over. ❤️ Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Noe jeg heiv sammen i befunky.com (Noe redigerings program for bilder online), bildet er av karakteren Sjef fra Distrikspolitiet som er animert av Norske Grønnsaker. Bare elsker denne karakteren 😛 3 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Kan jeg få en nisselue? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Kan jeg få en nisselue? Post den her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå