akelbo Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Advarer mot strømming og «let's play». CD Projekt RED vil ikke ha noe av Cyberpunk 2077-videoer før spillet er ute Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Med tanke på hvor "snille" CDPR er i forhold til resten av bransjen, og den milde måten de ber om dette, så føler jeg det bare er såkalte dusjposer som går imot dette ønsket. 3 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Fader som jeg leste meg bort i dusjposer, dusje med poser wtf, hva er det nå jeg ikke har fått med meg liksom?! Tidlig på mårran men 5 øringen trilla tilslutt ned xD 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Blir vel et helvete dette da. Får håpe folk er snille og hører på CDPR Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Håper at gamere/strømmere viser respekt. Ellers er CDPR kanskje nødt til å være strengere neste gang. Så blir de like kjip som de andre spillfirmaene. Det ønsker vi vel ikke..? Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Er jo ikke noe mer cyberpunk en å drite i hva corps sier. 5 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Thalboo skrev (2 timer siden): Fader som jeg leste meg bort i dusjposer, dusje med poser wtf, hva er det nå jeg ikke har fått med meg liksom?! Tidlig på mårran men 5 øringen trilla tilslutt ned xD Haha, beklager. Dette var min fornorsking av det engelske ordet "douchebag", som du kan få se bilde og lese om her. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tenker jeg allerede har sett for mye gameplay så det går HELT fint. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Thalboo skrev (4 timer siden): Fader som jeg leste meg bort i dusjposer, dusje med poser wtf, hva er det nå jeg ikke har fått med meg liksom?! Tidlig på mårran men 5 øringen trilla tilslutt ned xD Å guri......jeg også ble sittende å lure på om autokorrekturen eller jeg var helt på trynet. Etter altfor mange øyeblikk gikk det opp for meg at jeg var en komplett støvel. Så leste jeg videre å så at jeg iallefall ikke var alene Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Jeg har sett så mye av dette spillet på Youtube også her på Gamer at jeg snart blir kvalm av spillet og ikke har lyst på dette i det hele tatt alt for mye har blitt vis at jeg heller kjøper noe annet, så at CD kommer med dette nå er jo helt idiotisk! Jeg tror CD har oppdatert sine forhopninger av spillet jeg tror ikke det blir bedre en Witcher 3 kanskje litt bedre grafikk men ikke noe nevnverdig bedre så ikke ha for store forventninger og jeg meg skjøl har ingen forhondbestillinger på dette kansje det blir en bestillig men ikke noe jeg ser #fram # mot mere! en noe annet spill. Endret 4. desember 2020 av Tåka 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 ----- +Gringorilla ----- - Den fornorskningen der var jammen ikke dum du. Traff fantastisk bra om sant skal sies...he he... ----- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå