Ni kon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Er det mulig å opprette en tråd som kun enkelte brukere har tilgang til? Dette betyr at du må være godkjent for å kune lese det som står der, er du ikke godkjent kommer du ikke inn i det hele tatt. Edit: jeg prøver ikke å utelukke noen brukere her, jeg har en grunn til å spørre om dette. Endret 4. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Man kan lage egne forumer eller underkategorier som bare en eller flere grupper har adgang til. Man kan f.eks. opprette et eget forum bare for moderatører. Hva er forresten grunnen din? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 grunnen: Skal skrive en test om LCD som ikke skal offentliggjøres før den er 100% ferdig. Denne skal rettskrives og redigeres. Dessuten ønsker jeg synspunkter fra et fåtall brukere som jeg mener er faglig dyktig nok til å lese gjennom, se hva jeg mangler etc. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) bare send kopien til de "utvalgte" via email, og ikke post den før den er helt ferig. blir vel enklere det Edit: Tror kanskje jeg misforstod Endret 4. januar 2004 av asad Lenke til kommentar
v0id Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Skriv posten, rediger det som trengs, trykk på forhåndsvis og lagre deretter hele greia som html, og send den i E-post. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kan også sendes som PM; du kan sende en og samme PM til, tror jeg, opptil 60 brukere samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå