holvik Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Har ett Sony tv av nyere dato (KD65XH9505), og en dekoder fra Canal Digital (kabel tv). Hadde vert fint om Sony fjernkontrollen kunne styre dekoderen, slik att jeg kan få opp kanallisten og bytte kanaler. Ligger selvsagt noen YouTube videoer ute, men ingen som stemmer helt overens med min tv. Er det noen kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Du kan kan vel bruke fjernkontrollen til dekoderen for å styre TV-en, hvis det sees på som en alternativ løsning. Kan dog være at den løsningen ikke er egnet til å utnytte smart-tv-funsjonalitet på TV-en. Har en noe eldre TV, og er en god del år siden jeg har brukt noe annet enn T-We-fjernkontrollen til å styre TV-en. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Joda, T-We kontrollen fungerer glatt på tv. Er som du nevner smart tv som mangler. Hadde jeg fått til Sony fjernkontrollen hadde jeg sluppet 2 fjernkontroller. Liker godt denne Sony fjernkontrollen, med baklys og logisk plassering av funksjoner. Endret 5. desember 2020 av holvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå