Gå til innhold

Mobil forsikring.. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mye minne har den telefonen? Leste nettopp spesifikasjonene på telefonen, men det sto bare dynamisk minne og USB støtte (noe som kan indikere stort minne).

 

Har litt lyst på en sonyericsson selv. Og Z600 og T610 er flotte telefoner. Men jeg vil ikke ha noe som har mindre minne enn den jeg allerede har (7650)

Lenke til kommentar

Nettverket gir vel bare en gitt mengde i lagringskapasitet. Mens ting utover det blir lagret på telefonen. Til sammen har jeg 1.200 tekstmeldinger på telefonen, men bare 11 eller 12 er lagret på simkortet.

 

Dette gjelder vel MMS også vil jeg anta. Kontakter også kan man lagre på SIM og telefon.

Lenke til kommentar
Til sammen har jeg 1.200 tekstmeldinger på telefonen, men bare 11 eller 12 er lagret på simkortet.

 

Syke menneske ! :p 1200 meldinger på telefonen? Jeg rydder jevnlig på mine, og slenger dem over på PCene....hehe. Går det ikke LITT treigt å bla gjennom meldingsarkivet ditt? ;)

 

Angående forsikringen, er det ikke slik at mobil inngår som en del av innbo når du er hjemme, og som en del av reiseforsikringen når du er ute av huset? Litt usikker her, men mener det er noe slikt...

Lenke til kommentar
Går det ikke LITT treigt å bla gjennom meldingsarkivet ditt?  ;)

Har ikke arkivert dem i egne mapper. De ligger alle sammen i innboksen.

Men ja, å bla helt ned til den første tar laaang tid. :D

 

Burde vel egentlig å kjøpt meg en kabel jeg også, sånn at jeg kunne lastet over en del stuff over til pcen. Ikke bare med tanke på tekstmeldinger, men også alle de bildene jeg har på telefonen.

 

Hovedproblemet med å ha så mange tekstmeldinger på telefonen er ikke at det tar lang tid å finne fram til akkurat den man er på utkikk etter, men at det senker telefonens ytelse. Batterikapasiteten blir svekket, og etter hvert som det tar mer og mer minne får telefonen en større risiko for å henge seg. Litt irriterende enkelte ganger. Det skjer som regel når den prøver å dra av litt større opperasjoner.

Lenke til kommentar
Hovedproblemet med å ha så mange tekstmeldinger på telefonen er ikke at det tar lang tid å finne fram til akkurat den man er på utkikk etter, men at det senker telefonens ytelse. Batterikapasiteten blir svekket, og etter hvert som det tar mer og mer minne får telefonen en større risiko for å henge seg. Litt irriterende enkelte ganger. Det skjer som regel når den prøver å dra av litt større opperasjoner.

Ja, jeg hadde rundt 500 smser i innboksen på p800en en stund. Og merket det ganske bra. Heldigvis hadde jeg Sman som kunne kontrollere de andre programmene som kjørte i det minste :o)

 

Men er jo litt fett å se hvor langt ting har kommet. Husker enda Alcatel One Touch Maxen min...Tolv meldinger, slettet som f**n for å få plass til meldinger fra dama og slikt.. *riste oppgitt på hode*.

 

Men det går utover batterikapasiteten faktisk? Det var jeg ikke klar over *tar noen notater*. Var klar over faren for at den skulle henge seg, men "you gotta loose some, to win some!" :p Savner forøvrig også en søke funksjon i tekstmeldingene...slik at du kan søke på spesifikt innhold, og sånt..

Lenke til kommentar
Gamle telefoner, ja. *Mimre* Husker min første, Ericsson GA628. Liten murstein, men tålte alt. Nesten.

 

Søkefunksjon er sikkert noe som kommer et stykke til opp i veien. Mobiler begynner å likne mer og mer på lomme pcer og andre palm produkter.

På P800 kan man søke i meldingene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...