Mathii Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 (endret) Jeg har kjøp en ny ferdigbygget pc da den andre gikk konk. Den nye har jo da allerede en ssd med windows installert. Uansett så må jeg ha filene(bilder og dokumenter) fra den gamle pcen. Kan jeg bare koble til den gamle ssd i den nye? Hva vil skje da? Må jeg slette winodws på den gamle eller oveføre filene også formatere den gamle ssd? Eventuelt om den må kobles inn i en spesiell sata inngang? Jeg har også hdd fra den gamle jeg skal koble til.Tusen takk for svar Endret 3. desember 2020 av Mathii Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg regner med at SSD'en var systemdisken og dataene du trenger ligger på HDD'en? har du en systemdisk på den nye maskinen er det ikke noe i veien for å koble til disse og kopiere ut dataene du trenger. Lenke til kommentar
Mathii Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg har også noen filer liggende på SSDen men når jeg har fått over filene er det behov for å beholde den? Kan den forstyrre den som allerede er der? Hvis du skjønner. Jeg kan lite om pc så jeg spør heller for mye enn for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå