bmwe46 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 hei jeg har en bmw 320d 2000 mod e46 som blutselig begynte å dø sakte men sikkert men har bytta dynamo å multireim men ser enda ut som den dør ka kan feilen være? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg tipper elektronikk? Sikringer, ledninger, batteri. Velkommen til bileierskap. Det er flere hundre, om ikke -tusenvis- av ting som kan gå galt, og det koster tusenlapper hver gang noe gårr galt. Det beste er å sette den på verksted og betale for en time eller to for sjekk, så du får et klart svar. Og kanskje oppdager noe som kunne ført til dødelig utfall på veien. Men oppdater gjerne her også Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 (endret) Såklart koster det tusenlapper når hver minste ting skjer når du sender den på verksted. Går da an å skru selv. bmwe46 skrev (1 time siden): hei jeg har en bmw 320d 2000 mod e46 som blutselig begynte å dø sakte men sikkert men har bytta dynamo å multireim men ser enda ut som den dør ka kan feilen være? Hvordan dør bilen? Mer og mer tungstartet og du må lade batteriet jevnlig eller noe annet? Høres litt ut som en batterityv noe sted. Endret 3. desember 2020 av NAVer Lenke til kommentar
bmwe46 Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 Tar tid før den dør men etter å kjørt en hel dag så dør den Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Hva er batterispenninga? Og hva måler du på batteriet med motoren i gang? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Om det er spenninga som tar knekken på den så får du julelys i clusteret i god tid før motoren kutter. Jeg tipper dette er relatert til diesel fødepumpa eller høyttrykkspumpa. Lenke til kommentar
Hoppidioten Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Lyser eller blinker det noen lamper i dashbordet før eller når bilen dør? Få lest av bilen så kommer du ihvertfall nærmere en løsning. 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Du må nok forklare mer eksakt hva som skjer når den dør. Kan den startes etter den dør? Må du gjøre noe for å få liv i den igjen? Har den plutselig blitt slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå