Sampson Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Har noen her fått Android Auto til å fungere trådløst/via bluetooth? Fungerer selvsagt via USBA-USBC kabel, men hvem gidder vel å plugge i mobilen hver gang? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Trådløst Android Auto er ganske ferskt, så det tar nok tid før det blir etablert på bilene også. Siden vi snakker om bilindustrien her så vil det bety ventetid i fra veldig lenge til aldri. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Gavekort skrev (1 time siden): Trådløst Android Auto er ganske ferskt, så det tar nok tid før det blir etablert på bilene også. Siden vi snakker om bilindustrien her så vil det bety ventetid i fra veldig lenge til aldri. Det er synd, da blir det utelukkende kun på lengre turer dette blir brukt for min del. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg må også plugge i kabel, og det har egentlig blitt en opparbeidet vane. Men klart jeg ser frem til når det blir trådløst. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Finnes vel noen kjekke mobilholdere med innebygget plugg? Er vel en løsning mens man venter.. Lenke til kommentar
jylte Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Har lurt på hva Google Android gps driver med plusselig forsvinner signalet på Mobilen bruker den med tilkobling til Pioneer SPH-DA250DAB har fungert udmerket med Waze Har prøved to android mobiler det samme skjer det er ikke signal.Når mobilene var koblet fra Pioneeren er det samme ikke signal så det er merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå