Arodem Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Slippes en dag før de enkeltstående versjonene til de nye konsollene. Overraskelse! FIFA 21-oppgraderingen til PlayStation 5 og Xbox Series X/S er ute allerede nå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Ganske ræva at PC ikke får. Men ikke overraskende kanskje. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Er vel ikke utenkelig at PC allerede har dette? 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Dette er bra for 99% som "ikke" har ps 5 eller Xbox har ikke sett bedre nyheter på årevis! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 MomentousMomentum skrev (4 timer siden): Er vel ikke utenkelig at PC allerede har dette? Fra artikkelen: "Det er verdt å merke seg at FIFA 21-versjonene ikke kan spilles på tvers av konsoller eller generasjoner. PC-versjonen får heller ikke oppgraderingene. " Ellers hadde jeg kanskje ikke kommentert som jeg gjorde 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 (endret) FIFA, det spillet som er identisk sesong fra sesong. Litt nye spillere og ny musikk. Folk går fem på. Har man et så har man i teorien alle(i og med at nyeste stall kan lastes ned i forrige spill). Endret 3. desember 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 barezell skrev (22 minutter siden): Fra artikkelen: "Det er verdt å merke seg at FIFA 21-versjonene ikke kan spilles på tvers av konsoller eller generasjoner. PC-versjonen får heller ikke oppgraderingene. " Ellers hadde jeg kanskje ikke kommentert som jeg gjorde Det burde være på høy tid at Fifa fikk Cross-play. Skikkelig kjipt av de med tanke på at flere og flere tillater dette. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden): Det burde være på høy tid at Fifa fikk Cross-play. Skikkelig kjipt av de med tanke på at flere og flere tillater dette. Helt enig. Håpet i år skulle bli året ettersom EA fiksa crossplay i NFS. Hadde og vært gull i fut om alle markedene ble samlet. Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Tragisk at denne oppdateringen ikke kommer til PC ettersom specs som oftest er minst like bra som konsoll. Kjøpte selv årets spill på PC ettersom jeg er fan av disse spillene, og betalte like mye for det som konsoll-gamere. Sluttet å kjøpe på PS4 ettersom jeg har 1. Gen av denne og det begynte å gå tregt. Selvom jeg allerede har mistet litt respekt for EA var dette enda et hakk i plata for min del. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Fifa 21 på ps5 er mye mye bedre enn på ps4 pro. Har nesten sluttet å tape også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå