Gå til innhold

P4 eller kanal 24

frowe

Anbefalte innlegg

seff kanal 24, skiftet med en gang fra p4 når de startet opp :) ingenting er som kanal 24, de har tilogmed fått tak i knut jørgen røed ødegaard og han er bare helt konge :)

mvh nerd-light

(K)anal 24 er det værste jeg har hørt på, mer ubruklig radio finnes ikke :wow: , så også på nyhetene på tv 2 i går, så (K)anal 24 allerede sliter noe enormt med å oppfylle konsejonskravene :yes:

for å holde argumentene mine i stil med dine :) du er ikke mye intelligent hvis du hører på p4 altså, og radio grenland er jo den verste (k)anal radioen som finnes i hele universet da :sick:

skjønner ikke helt hvorfor du siterte akkurat meg da, men men

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forbinder først og fremst P4 med Pentium 4 jeg da..det var det første jeg tenkte på når jeg leste denne tråden's topic :D

Jeg liker P4 jeg, laange kjeedlige turer hjem i bil, da hører jeg alltid på P4.

Liker aller best når han kverrulantenten skal diskutere med noen han ringer, så endrer han sin stilling til saken og snur den andres mening nesten...Flitt jobbet ;)

P4 er nok den beste ja.

Helt enig med deg at han kverrulanten er UTROLIG flink! Jeg personlig syns han er en av de flinkeste kverrulantene i norge. Er det forresten en jobb som heter kverrulant? :roll:

Lenke til kommentar
Jeg forbinder først og fremst P4 med Pentium 4 jeg da..det var det første jeg tenkte på når jeg leste denne tråden's topic :D

Jeg liker P4 jeg, laange kjeedlige turer hjem i bil, da hører jeg alltid på P4.

Liker aller best når han kverrulantenten skal diskutere med noen han ringer, så endrer han sin stilling til saken og snur den andres mening nesten...Flitt jobbet ;)

P4 er nok den beste ja.

Helt enig med deg at han kverrulanten er UTROLIG flink! Jeg personlig syns han er en av de flinkeste kverrulantene i norge. Er det forresten en jobb som heter kverrulant? :roll:

Desverre så har kverrulanten (Anders Høglund) gått over til fienden...Kanal24... :no::thumbdown:

Lenke til kommentar

jeg startet denne tråden for bare å høre hva folk hørte på i forhold til P4 og Kanal 24, og syntes det er meget hyggelig lesning, at de fleste hører på P4

Takk for alle svarene :yes:

Endret av frowe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...