Gå til innhold

P4 eller kanal 24

frowe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i utganspunktet positiv til Kanal24, da P4 har sendt det samme mølet i 10 år. Men de har forleøpig skuffet, og vist seg å være akkurat det samme som P4. De to er i det hele tatt veldig like.

NRK, hører jeg på. Det er folk som kan lage god radio, og selvom det seff finnes mange unntak der også, er det ikke bare for musikkens skyld man hører på radio. Et poeng er å bli opplyst.

Lenke til kommentar
Jeg var i utganspunktet positiv til Kanal24, da P4 har sendt det samme mølet i 10 år. Men de har forleøpig skuffet, og vist seg å være akkurat det samme som P4. De to er i det hele tatt veldig like.

NRK, hører jeg på. Det er folk som kan lage god radio, og selvom det seff finnes mange unntak der også, er det ikke bare for musikkens skyld man hører på radio. Et poeng er å bli opplyst.

NRK har vel aldri laget god radio, det er i allefal min mening

Lenke til kommentar
seff kanal 24, skiftet med en gang fra p4 når de startet opp :) ingenting er som kanal 24, de har tilogmed fått tak i knut jørgen røed ødegaard og han er bare helt konge :)

mvh nerd-light

(K)anal 24 er det værste jeg har hørt på, mer ubruklig radio finnes ikke :wow: , så også på nyhetene på tv 2 i går, så (K)anal 24 allerede sliter noe enormt med å oppfylle konsejonskravene :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg våknet til Kanal 24 i dag. Det fordi P4 suste noe jevlig uten antennen, og antenne-kabelen min finner jeg ikke...

Jeg synes det er fantastisk å klare å ha tre reklamepauser INNI NYHETENE! Greit at de bare har fem minutter med "stoff", men å drøye de fem minuttene med nyheter til 15, det var for meg uforståelig.

I tillegg var hovednyheten deres en undersøkelse, som de selv hadde bestilt, om nattåpne barnehaver. Greit nok, men klokken syv, da vil jeg ha en nyhetsoppdatering, ikke noe annet spik om sånne undersøkelser. Undersøkelsen kunen de heller drøftet i selve frokostprogrammet.

Takke meg til P4, får nok komme meg ut å kjøpe ny antenne-kabel i dag.

Lenke til kommentar

NRK har vel aldri laget god radio, det er i allefal min mening

:laugh:

Er du seriøs?

Hva er så god radio da, frowe?

(og nå burde du komme med noe temmelig kredibelt).

ja jeg da seriøs, har prøvd å høre på både P1 og MP3.

P1 syntes jeg har for kjedlige progremlederer og kjedlige program.

MP3, ja de spiller bra musikk, men jeg liker og høre andre ting enn musikk heletiden også.

P2, må være for spesielt inntreserte, selv Hører jeg på P4,hvis ikke det Går det på Radio Grenland :thumbs:

MVH F.W

Lenke til kommentar
Er du seriøs?

(...) har prøvd å høre på både P1 og MP3.

MP3, ja de spiller bra musikk, men jeg liker og høre andre ting enn musikk heletiden også.

P2, må være for spesielt inntreserte, selv Hører jeg på P4,hvis ikke det Går det på Radio Grenland

Ja, ok. Case closed med andre ord, haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...