tigerdip Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis jeg må velge mellom å høre på P4 eller Kanal24 velger jeg nok radiorakel (eller radio nova). Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hører noen av dere på K Billys Super Sounds of the seventies? Nei, seriøst: Verdens beste radiokanal må være Emotion 98.3 med Fernando Martinez. Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tull, pytt og pøh!! Chatterbox FM med DJ Lazlow Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Tull, pytt og pøh!! Chatterbox FM med DJ Lazlow ja holdt paa aa stryke med mer enn en gang av latter naar jeg spilte GTA 3 Hoerer litt paa P4 naar jeg er hjemme . Endret 5. januar 2004 av Archangel Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hører noen av dere på K Billys Super Sounds of the seventies? God referanse! Til saken - jeg hører ikke på noen av de to. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ingen av dem. hører litt på tango og litt p3... hører egentlig lite på radio. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 "Just another prank call" på Radioplanet er vel det eneste jeg hører på radio... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tull, pytt og pøh!! Chatterbox FM med DJ Lazlow DJ Lazlow!! Eneste radio jeg hører på er Snakenet. Norsk radio må være en av verdens dårligste og minst varierte Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 P4 hører jeg på... går da vel ikke ann og høre på noe anna. P4 er norges beste radiokanal!!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 seff kanal 24, skiftet med en gang fra p4 når de startet opp ingenting er som kanal 24, de har tilogmed fått tak i knut jørgen røed ødegaard og han er bare helt konge mvh nerd-light Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Håper kanal24 har mer kvalitetsinnhold, spennende reportasjer og nyhetsstoff. På musikkfronten forventer jeg ikke noen særlig forskjell. Prøver ut begge nå i starten. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg var i utganspunktet positiv til Kanal24, da P4 har sendt det samme mølet i 10 år. Men de har forleøpig skuffet, og vist seg å være akkurat det samme som P4. De to er i det hele tatt veldig like. NRK, hører jeg på. Det er folk som kan lage god radio, og selvom det seff finnes mange unntak der også, er det ikke bare for musikkens skyld man hører på radio. Et poeng er å bli opplyst. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Pga min uendelig store følelse av avsky mot Valgerd Svarstad Haugland hører jeg på P4 - men jeg foretrekker P3, når de ikke sender rap/hip-hop. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg var i utganspunktet positiv til Kanal24, da P4 har sendt det samme mølet i 10 år. Men de har forleøpig skuffet, og vist seg å være akkurat det samme som P4. De to er i det hele tatt veldig like. NRK, hører jeg på. Det er folk som kan lage god radio, og selvom det seff finnes mange unntak der også, er det ikke bare for musikkens skyld man hører på radio. Et poeng er å bli opplyst. NRK har vel aldri laget god radio, det er i allefal min mening Lenke til kommentar
frowe Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 seff kanal 24, skiftet med en gang fra p4 når de startet opp ingenting er som kanal 24, de har tilogmed fått tak i knut jørgen røed ødegaard og han er bare helt konge mvh nerd-light (K)anal 24 er det værste jeg har hørt på, mer ubruklig radio finnes ikke , så også på nyhetene på tv 2 i går, så (K)anal 24 allerede sliter noe enormt med å oppfylle konsejonskravene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg må innrømme at jeg våknet til Kanal 24 i dag. Det fordi P4 suste noe jevlig uten antennen, og antenne-kabelen min finner jeg ikke... Jeg synes det er fantastisk å klare å ha tre reklamepauser INNI NYHETENE! Greit at de bare har fem minutter med "stoff", men å drøye de fem minuttene med nyheter til 15, det var for meg uforståelig. I tillegg var hovednyheten deres en undersøkelse, som de selv hadde bestilt, om nattåpne barnehaver. Greit nok, men klokken syv, da vil jeg ha en nyhetsoppdatering, ikke noe annet spik om sånne undersøkelser. Undersøkelsen kunen de heller drøftet i selve frokostprogrammet. Takke meg til P4, får nok komme meg ut å kjøpe ny antenne-kabel i dag. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 NRK har vel aldri laget god radio, det er i allefal min mening Er du seriøs? Hva er så god radio da, frowe? (og nå burde du komme med noe temmelig kredibelt). Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 radio oslo ruuuler og tango ,skal jeg på langtur så setter jeg på p3 Lenke til kommentar
frowe Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 NRK har vel aldri laget god radio, det er i allefal min mening Er du seriøs? Hva er så god radio da, frowe? (og nå burde du komme med noe temmelig kredibelt). ja jeg da seriøs, har prøvd å høre på både P1 og MP3. P1 syntes jeg har for kjedlige progremlederer og kjedlige program. MP3, ja de spiller bra musikk, men jeg liker og høre andre ting enn musikk heletiden også. P2, må være for spesielt inntreserte, selv Hører jeg på P4,hvis ikke det Går det på Radio Grenland MVH F.W Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er du seriøs? (...) har prøvd å høre på både P1 og MP3. MP3, ja de spiller bra musikk, men jeg liker og høre andre ting enn musikk heletiden også. P2, må være for spesielt inntreserte, selv Hører jeg på P4,hvis ikke det Går det på Radio Grenland Ja, ok. Case closed med andre ord, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå