frowe Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Bare lurte på hva dere hører på???P4 eller KANAL 24? For min egen del er det kun P4 som gjelder, KANAL 24 burde aldri kommet på lufta, i allefall ikke på den måte den kom til på, det er jo takket være en pest(og kanskje en prest ) som går i norge som heter Valgeri Svarstad Haugland(hvis jeg har skrevet det rigtig). defor kommer jeg aldri til å høre på (K)anal 24, og så er jo P4 den mest suverene allmene radiostasjonen også da!!!!! Har prøvd å høret på noen av programmene, men det fenger ikke meg, minner meg mer om NRK P1 mvh F.W Endret 4. januar 2004 av frowe Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Radio 1. ...men er jeg på langtur og mister Radio 1, er lei alle CD'ene i CD-mappa og det bare er drit på P3/MP3, så hender det at jeg slår over på P4. Tror ikke jeg kommer til å høre på Kanal 24 av prinsipp. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg forbinder først og fremst P4 med Pentium 4 jeg da..det var det første jeg tenkte på når jeg leste denne tråden's topic Jeg liker P4 jeg, laange kjeedlige turer hjem i bil, da hører jeg alltid på P4. Liker aller best når han kverrulantenten skal diskutere med noen han ringer, så endrer han sin stilling til saken og snur den andres mening nesten...Flitt jobbet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Joachim, hva synes du, du har jo aksjer i P4 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Men han kverulanten du nevner, han er gått over til Kanal (2)4. Fordi jeg mener Kanal 24 fikk sin lisens på en helt gal måte, har jeg ikke tenkt å høre på dem. Ikke at jeg hører så mye på radio, men i såfall er det Alltid nyheter eller P4. EDIT: JA, jeg har aksjer i P4. Pga. Kanal 24 gikk verdien ned. Endret 4. januar 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 gikk ikke verdien opp igjen når P4 vant rettsakene sine då? uansett så hører jeg ikke på noen av de, men hvis eg måtte hedde det nok blitt P4 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 p4 er enda ikke på nivået før Kanal 24 fikk konsesjon. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg hører for det meste på P4. Eller, det er bare P4 jeg hører på, når jeg tenker meg om. Kanal24 har jeg ikke rukket å hørt noe på enda. Før hørte jeg mye på Radio 1, men etter hvert ble jeg så sørpe lei av at du skulle spille de ti samme mainstream låtene hele tiden. Så jeg gikk over. Ang kverulanten. Er det programmet Tvert Imot dere tenker på? Det er i hvert fall et kjempe program. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hører svært skjeldent på radio, men når det skjer, så hører jeg på P4 Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men han kverulanten du nevner, han er gått over til Kanal (2)4. Takk gode gud... han var plagsom, da slipper jeg å høre på ham Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er ikke fysisk mulig for meg å lytte til P4 særlig lenge. En liten stund går det bra, men så setter de på musikken. Herregud. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis jeg hører på radio går det i p3, selv om både XL og karate har forsvunnet. Å høre på P4 er som sofokles sier helt umulig. Først lurer de deg til å høre litt, så kommer reklamen, man begynner å få litt noia mens man tenker: "nå kommer musikken snart" Og hvis det ikke er noen vei utenom å høre litt lengere må jeg som regel ut å trekke frisk luft for å ungå å spy eller påføre store skader på radioen min. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen av dem. hører på nrk mp3 Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis jeg hører på radio går det i p3, selv om både XL og karate har forsvunnet. Å høre på P4 er som sofokles sier helt umulig. Først lurer de deg til å høre litt, så kommer reklamen, man begynner å få litt noia mens man tenker: "nå kommer musikken snart" Og hvis det ikke er noen vei utenom å høre litt lengere må jeg som regel ut å trekke frisk luft for å ungå å spy eller påføre store skader på radioen min. Det er noe som heter "Talk-Radio" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 p4 og andre "what is popular right now-musikk, all ages assorted" kanaler er ting jeg klarer meg uten! Ja! Kanskje det bare er fordi jeg (tror jeg? ehhe) har beveget meg hakket forbi topp20 muzaken.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Umh? Hvor mye har du egentlig hørt på P4? Eller tenkte du å skrive P3? Topp 20 musikk er synonymt med Radio1 og P3/MP3 osv. Men P4? Grunnen til at jeg hører på P4 er akkurat det du sier om å slippe unna listepoppesten. Kom inn i varmen du, nvoetfiv. Kom inn i varmen igjen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) CD... (Og P4 når jeg sitter i bilen) Endret 4. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 gode gamle p4 er forsatt best. likte ikke at de ble fratatt konsesjonen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 P4 og Kanal 24 er radioversjonen av ukebladene C og D i oppførsel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå