hernil Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Lite vits å lete frem så gamle tråder for å bumpe dem. Hadde trådstarter hatt mer å si hadde han nok sagt det. Sjansene for at han snubler over tråden sin igjen er også rimelig små. Send han heller en PM hvis dette er noe du mister nattesøvn over Med mindre TS gjenopptar denne tror jeg vi med fordel kan la den dø. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Er det over nå? 5 år siden forrige innlegg, må vel ha gått over? Latterlig lenge siden dette her xD Jada, over og ut - til evigheten og forbi! Kan egentlig ikke huske detaljene rundt hvorfor jeg hadde slik sorg - ta den! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det over nå? 5 år siden forrige innlegg, må vel ha gått over? Latterlig lenge siden dette her xD Jada, over og ut - til evigheten og forbi! Kan egentlig ikke huske detaljene rundt hvorfor jeg hadde slik sorg - ta den! Haha, bra! Søkte bare på kjærlighetssorg, og denne kom opp! Har noe lignene problemer nå skjønner du.. Men tiden leger alle sår Bare ett spørsmål helt utenom tema! Hvordan visste du at jeg hadde kommentert på emnet ditt? jeg får ingen beskjed når noen kommenterer på et emne jeg har startet? Kan ikke tro det var tilfeldig at du sjekka på denne tråden 5 år senere:P Men jaja, takker for svar er litt ny på dette Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Huff og gruff... Leste gjennom tråden nå og må virkelig holde meg i tøylene for å ikke le. Jeg var 14 år da tråden ble startet. Så mye smilyer og utropstegn - blir overdose av følelser for meg. Leser mest i denne kategorien og la tilfeldigvis merke til at navnet mitt stod som trådstarter. EDIT: For å utdype det: Når du skriver i en tråd havner den automatisk på første siden av kategorien. Blir litt kvalm av å tenke at dette ligger her. So much for å ha utviklet seg når "alle" bare kan slå opp å se på gamle-jeg. Skammer meg ikke, men heller glad for å ikke være der lengre, hehe. Fjollete som jeg var. Guu, så herlig jeg var! Endret 25. november 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Morsomt å se hvordan skrivemåten din har utviklet seg OT: Har alltid brukt å skrive dikt eller bare få tankene ned på papir hvis det er noe som gnager Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ÅÅÅÅ! Ikke bare har jeg kjærliget sorg, spam (ca 2000 mailer i uka), føkka maskin, men er DØDS forelska i de der Olsen jentene. Mary-Kate og Ashley Olsen?Men, ofcourse er de jo helt utilgjengelige. Shit! Jeg tror jeg tar meg en tur til preke stolen jeg ( ) hihi ^^ Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Du er ond, Gyr0 Også ord delings feiliene da... "Men, ofcourse de er jo helt utilgjengelige. Shit!" - StianGH om Olsen-tvillingene Endret 26. november 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå