StianGH Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg tenker tittelen sier alt, men jeg har altså kjærlighets sorg ! Hvordan bli kvitt dette? Noen tips? Huff da. Kjærlighets sorg, tenk det! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det går desverre ikke ann å bare "kvitte" seg med kjærlighets sorg. Tiden er det eneste som kommer til å hjelpe. Desverre. Selv slet eg med kjærlighets sorg i noen år og eg har ikke blitt kvitt det 100%. Hender eg tenker på henne enda og det er noen år siden hun slo opp. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det som hjelper litt er å finne seg noen å utnytte.. vet dette høres sikkelig stygt ut, og det er det antagelig, men det hjelper. Hun (eller han) bør helst ikke være for pen eller være en du kan like, for poenget er ikke å falle for personen, men å ha noen du kan **** og få litt kos hos når du trenger det, men som du fort kan droppe når du er tilbake in-action igjen! Uansett hva andre sier, sex kun for sex'ens skyld er digg når du er singel og ikke har planer om et forhold ennå Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 ÅÅÅÅ! Ikke bare har jeg kjærliget sorg, spam (ca 2000 mailer i uka), føkka maskin, men er DØDS forelska i de der Olsen jentene. Mary-Kate og Ashley Olsen? Men, ofcourse er de jo helt utilgjengelige. Shit! Jeg tror jeg tar meg en tur til preke stolen jeg ( ) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hehe..må vel være noe sånt.. Hvordan kan man bli forelsket i kjendiser? Olsen-tvillingene er fine, men er sikker på de er noen bortskjemte snobbete drittkjerringer.. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Alkohol? Meg, nei. De, nei. De blir "snart" 18 år, (23 uker til) da er de sånn passe Men jeg er enig, de er sikkert for "gode" til å være "sanne". Mulig de bare er noen bit**** , men boy, o ,boy! Endret 4. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Flasken er din gode venn Men det beste er selvsagt å ta tiden til hjelp, du kommer over det til slutt skal du se. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) ÅÅÅÅ! Hører på sangen "vår". F**n! Edit: Det er Elton John, Your Song. Endret 5. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det finnes flere fisk i havet! Flere sopp i skogen! osv... Dette innlegget var shallow, men det handler om å tenke positivt! Du finner en ny en! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ja jeg vet jeg finner en ny ("den" finner meg) Hahhah LOL HAHAHA MUAHAHAHH Hoohohohohoh LMAO! Tok du den? Fa** forr et humor\humør jeg er i Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 HAHA.. tror du klarer deg jeg stian! Og humøret ditt er bra til en som lider av kjærlighetssorg å være!! Have fun! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Takk for alle svar! Jeg føler meg ikke hjulpet, men det kommer nok! Nå er jeg litt mer forbann*! Jeg hade skrevet den bra posten, men gjett'a! Tror du ikke den hel***** PCen streika??? AAAAAAAAH! Huff da, dette kommer nok til å gå bra. Nei! Hva er det jeg forestiller meg!? Nei, dette kommer til å gå i dass, hele livet. Jeg ender det nå, mens det ennå ikke er håp. NEI!! Hva er dette?! ÅÅÅÅH! Tenk da, hvis du hadde drømme dama og hvert kyss var som en tur til himmelen (for ikke å snakke om andre ting ), hva ville du IKKE ha gjort, hoppet i havet\ned fra brua\ned fra et fly\utfor en foss?! Nei, som sagt ^^^^^^ flere fisk i havet. Er det foresten noen som har hørt "vår" sang (står lengre opp)? Liker du den? Passer til et par ikke sant? Endret 5. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jaja..du får nå i det minste dame. I motsetning til visse andre.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Her er noen som vil hjelpe... ikke det at jeg ville prøvd. Må være passe desperat for det. Har aldri hat noen inzane kjærlighets sorg jeg, har bare vert lit nedvor noen ganger forde jeg ikke får noen jeg vil ha, men ikke sån veldig nedfor. Har opplevd værre. Det var tipsa ja, her er de: 1: Fin deg et hus på 10+ etasjer. Ta heisen opp til toppetasjen. Lukk opp et vindu. Hopp ut, mens du tenker på det triste livet dit. 2: Gå inn i garasjen, er vel der de fleste gjør det. Bind en galge i taket. Still deg på en stol. Så sparker du bort stolen. 3: Bind en stein på 50+ KG til beinet dit. Kast den ut i vannet, og hopp etter. 4: Kjøp en litten mini bil, en mini eller no. Ta deg en tur ut på E-18. Finn deg en trailer i motsat felt, så bytter du felt til den motgående. Hmm... er vel lit slemt å kødde med slikt. Er jo noen som tar det skrittet. Jeg for min del syntes det er en feig måte og ordne opp med sine lidelser. 1: Ikke ty til flaska... kan bli en vond vane hvis du er uheldig. Alkoholiker vil man vel ikke bli. 2: Grin litt, skal vist hjelpe er det magne som sier. Har aldri prøvd siden jeg aldri har lidi av noe seriøs kjærlighets sorg. 3: Ikke utnyt andre. Da er det muligheter for at du vil komme til å gi dem den samme sorgen som du har nå. Du er vel ikke så ufølsom at du vil gjøre det. 4: Tid leger alle sår... nesten. Tid leger de fleste savn. 5: Hvis det er ei du har blit dompa av kan du vel prøve å finne dårlige ting ved ho. Så kan du overbevise deg selv om at ho var ei hurpe som hadde alle de dårlige egenskapene. Om det er mulig i seriøs kjærlighetsor hvet ikke jeg. Jeg tar ingen ansvar om du følger de første eksemplenne mine. Måtte bare si det, nå til dags saksøker man jo for ingenting. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Her er noen som vil hjelpe... ikke det at jeg ville prøvd. Må være passe desperat for det. Har aldri hat noen inzane kjærlighets sorg jeg, har bare vert lit nedvor noen ganger forde jeg ikke får noen jeg vil ha, men ikke sån veldig nedfor. Har opplevd værre.Det var tipsa ja, her er de: 1: Fin deg et hus på 10+ etasjer. Ta heisen opp til toppetasjen. Lukk opp et vindu. Hopp ut, mens du tenker på det triste livet dit. 2: Gå inn i garasjen, er vel der de fleste gjør det. Bind en galge i taket. Still deg på en stol. Så sparker du bort stolen. 3: Bind en stein på 50+ KG til beinet dit. Kast den ut i vannet, og hopp etter. 4: Kjøp en litten mini bil, en mini eller no. Ta deg en tur ut på E-18. Finn deg en trailer i motsat felt, så bytter du felt til den motgående. Hmm... er vel lit slemt å kødde med slikt. Er jo noen som tar det skrittet. Jeg for min del syntes det er en feig måte og ordne opp med sine lidelser. 1: Ikke ty til flaska... kan bli en vond vane hvis du er uheldig. Alkoholiker vil man vel ikke bli. 2: Grin litt, skal vist hjelpe er det magne som sier. Har aldri prøvd siden jeg aldri har lidi av noe seriøs kjærlighets sorg. 3: Ikke utnyt andre. Da er det muligheter for at du vil komme til å gi dem den samme sorgen som du har nå. Du er vel ikke så ufølsom at du vil gjøre det. 4: Tid leger alle sår... nesten. Tid leger de fleste savn. 5: Hvis det er ei du har blit dompa av kan du vel prøve å finne dårlige ting ved ho. Så kan du overbevise deg selv om at ho var ei hurpe som hadde alle de dårlige egenskapene. Om det er mulig i seriøs kjærlighetsor hvet ikke jeg. Jeg tar ingen ansvar om du følger de første eksemplenne mine. Måtte bare si det, nå til dags saksøker man jo for ingenting. Haha! Den var gudd (god på "Valen språk")!! Jeg likte selfølgelig den helt nederste linjen mest! Det var noen kule idèer der ja, men jeg likte virkelig nr. 5 (av de "fornuftige"). vi ble jo egentlig enige da, om å slå opp. Jeg ville ikke, men som den jeg er, setter jeg andre før meg. Takk for oppmuntringen. Slike skulle det vært mer av! Endret 5. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 1.Drekke 2.Tenke på alt det fine du kan gjøre nå som du er singel. 3.Fokusere på alt som var negativt med x'en. 4.Drekke mer. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 1.Drekke2.Tenke på alt det fine du kan gjøre nå som du er singel. 3.Fokusere på alt som var negativt med x'en. 4.Drekke mer. Drekke = Drikke, tenker jeg. Punkt nr. 2 virket virkelig interesant! Takk, men jeg trenger mer! (lol) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ehh... hva er Valen språk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå