Gå til innhold

Kraftig salgsnedgang under årets «black friday» – I stedet handler vi mer gjennom uka


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omnithunder skrev (1 time siden):

Det har vel en viss sammenheng med at tilbudene blir dårligere og dårligere også.

Dette kan ikke understrekes nok.

I perioden etter Black Friday kom til Norge og var på fredager (pluss nett) var det helt ekstreme rabatter på et svært begrenset antall av et produkt. Over tid, med i år som en absolutt bunn, er det redusert til et vanlig romjulssalg med middelmådige rabatter på uendelig menge produkter. Til og med bestillingsvare. Åpenbart er det ikke noen grunn til å bruke kortet så mye at det smelter lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Dr. Bombay skrev (3 timer siden):

Dette kan ikke understrekes nok.

I perioden etter Black Friday kom til Norge og var på fredager (pluss nett) var det helt ekstreme rabatter på et svært begrenset antall av et produkt. Over tid, med i år som en absolutt bunn, er det redusert til et vanlig romjulssalg med middelmådige rabatter på uendelig menge produkter. Til og med bestillingsvare. Åpenbart er det ikke noen grunn til å bruke kortet så mye at det smelter lenger.

Helt enig. Før så sparte jeg opp rundt 40-60k for å handle inn på black friday. Kjøpte gjerne inn for hele året på ting jeg vet jeg trenger, presanger og gode tilbud om jeg fant det. 

Nå har jeg så vidt handlet, men de tilbudene jeg slo til på var ekstremt gode. Rabatt på philips hue sitt systemer er feks svært sjeldent, så 30% der anser jeg som svært godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...