Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Kraftig salgsnedgang under årets «black friday» – I stedet handler vi mer gjennom uka Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Det har vel en viss sammenheng med at tilbudene blir dårligere og dårligere også. 8 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Alle tilbudene har jo blitt lagt til før black "friday", så fredagen var jo nærmest bare en vanlig dag - eller nesten verre da mange varer allerede er utsolgt. Så dette er vel åpenbart.. 5 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Omnithunder skrev (1 time siden): Det har vel en viss sammenheng med at tilbudene blir dårligere og dårligere også. Dette kan ikke understrekes nok. I perioden etter Black Friday kom til Norge og var på fredager (pluss nett) var det helt ekstreme rabatter på et svært begrenset antall av et produkt. Over tid, med i år som en absolutt bunn, er det redusert til et vanlig romjulssalg med middelmådige rabatter på uendelig menge produkter. Til og med bestillingsvare. Åpenbart er det ikke noen grunn til å bruke kortet så mye at det smelter lenger. 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Dr. Bombay skrev (3 timer siden): Dette kan ikke understrekes nok. I perioden etter Black Friday kom til Norge og var på fredager (pluss nett) var det helt ekstreme rabatter på et svært begrenset antall av et produkt. Over tid, med i år som en absolutt bunn, er det redusert til et vanlig romjulssalg med middelmådige rabatter på uendelig menge produkter. Til og med bestillingsvare. Åpenbart er det ikke noen grunn til å bruke kortet så mye at det smelter lenger. Helt enig. Før så sparte jeg opp rundt 40-60k for å handle inn på black friday. Kjøpte gjerne inn for hele året på ting jeg vet jeg trenger, presanger og gode tilbud om jeg fant det. Nå har jeg så vidt handlet, men de tilbudene jeg slo til på var ekstremt gode. Rabatt på philips hue sitt systemer er feks svært sjeldent, så 30% der anser jeg som svært godt. 2 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Kjøpte noen ganske få ting jeg trengte i uken før black friday, tittet litt kjapt over tilbudene på fredagen og de var ganske Meh. 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 "The dwarves delved too greedily and too deep." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå