Gå til innhold

Ny pc max. 18000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Duden sier i klartekst at han skal fortsette med et P4 system, hvorfor da foreslå et AMD system? Hvis jeg går inn på et bil forum og spør om hvilken Opel jeg bør kjøpe så forventer jeg ikke at noe foreslår en Ford i stedet....

Sukk  :roll:

Fordi AMD knuser P4

Altså, det der er det dummeste jeg har hørt.. DU synes kanskje at AMD er bedre, men det kan ikke du være sikker på..

.... Kanskje han her har klart og _ikke_ knekke et skjermkort også :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
DU synes kanskje at AMD er bedre, men det kan ikke du være sikker på..

:laugh:

Etter å ha lest den tråden ville jeg ikke tatt Swein på ordet når det gjelder prosessoranbefalinger. Allikevel kan jeg si meg enig i at AMD's nye 64bit prosessorer yter bedre enn Intel's P4.

Lenke til kommentar

Her er min anbefaling til deg:

Hovedkort: Asus P4C800-E DELUXE

Prosessor: Intel P4 3,0 GHz PC800

Minne: OCZ 512MB PC4000 Platinum

Kabinett: Lian Li PC6077BUSB

Strømforsyning: Fortron/Source 400W

DVD-Brenner: Plextor PX-708A Sort

DVD-Spiller: Sony Svart

Floppy: Billigste svart

Harddisk: Western Digital Raptor 36,7GB SATA

Harddisk: Western Digital Caviar 250GB SATA

Skjermkort: Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256MB DDR

PS: Trengs _IKKE_ byttes etter en uke :D :D: D

Lenke til kommentar
Duden sier i klartekst at han skal fortsette med et P4 system, hvorfor da foreslå et AMD system? Hvis jeg går inn på et bil forum og spør om hvilken Opel jeg bør kjøpe så forventer jeg ikke at noe foreslår en Ford i stedet....

Sukk  :roll:

Fordi AMD knuser P4

Altså, det der er det dummeste jeg har hørt.. DU synes kanskje at AMD er bedre, men det kan ikke du være sikker på..

lol :yes:

Lenke til kommentar

Max3 igrunn det råeste du får tak i, koster litt mere enn de andre, men vel verdt prisen, anbefales) 1891,-

Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA[/url] (Siden Abit kortet har 4xS-ATA porter, så hvorfor ikke slå til med en Raptor disk, det gir systemet en ekstra liten dytt i ytelse hvis du legger OS på den) 1018,-

IC7 MAX3 har 6 sata porter. ;)

Lenke til kommentar

Sukk :roll:

Fyren spør jo om hjelp til et oppsett å da må det jo være mulig å fåreslå amd selv om han sier at han skal ha intel. Tenk hvis han ikke har hørt om amd64 eller aldri har sett noen tester av det. Det kan jo hende han skifter mening.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest den tråden ville jeg ikke tatt Swein på ordet når det gjelder prosessoranbefalinger. Allikevel kan jeg si meg enig i at AMD's nye 64bit prosessorer yter bedre enn Intel's P4.

Jaja selvfølgelig, det du sier er fakta.. Men altså, når du kommer med denne andbefallningen: "Intel suger, AMD ruler".. Greit nok visst du hadde sakt feks: "Jeg mener at AMD 64 bits CPU'ne yter mer en P4, ifølge tester jeg har lest osv"

. Nei ikke ta imot råd fra en fyr som bokstqavelig talt knekker delene sine!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jaja selvfølgelig, det du sier er fakta.. Men altså, når du kommer med denne andbefallningen: "Intel suger, AMD ruler".. Greit nok visst du hadde sakt feks: "Jeg mener at AMD 64 bits CPU'ne yter mer en P4, ifølge tester jeg har lest osv"

. Nei ikke ta imot råd fra en fyr som bokstqavelig talt knekker delene sine!

Jaja, jeg har ikke kommet med slike påstander. Går ut i fra at du ikke mente det heller, selv om det kan tolkes slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...