ASmirnov Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Empire og Sin er et ambisiøst stykke arbeid som lar oss leve ut noen av mafiadrømmene våre, men langt fra alle. ANMELDELSE: Empire of Sin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Som forventer, hadde smålig gledet meg til dette, så glemt det frem til i går, og det var vist greit, kjøper det vel når det er på tilbud etter en del patcher og slikt. 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 "..spillet velger å overkomplisere presentasjonen fremfor å fokusere på ytterligere strategisk dybde." Var egentlig dette jeg fryktet. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ganske enig i det meste som skrives her, men rollespill biten (dialogene) er ganske uinteressant for min del. Mye blir kjedelig tekstbasert dialog som burde vært kortet ned betraktelig, så her burde de lært mer av bethesda. Menysystemet føles surrete ut, men det virker som er en trendy ting med nye spill. Likevel ville jeg gitt spillet 6 av 10 dersom man liker xcom og micromanage ting. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå