jorgis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg har et eget forum på intarwebben, og det kjører IPB 1,2. Webhosten er www.frac.dk, og alt har fungert fint hittil. Plutselig (i dag) får man opp en "404: This page cannot be displayed" hver gang man poster, men posten blir lagt til, så det er bare å trykke back et par ganger for å returnere til tråden. Værre er det faktum at jeg får samme feil når jeg skal logge meg inn i Admin CP. For meg virker det som om det har skjedd noe med sessions i IPB, siden URL'en jeg kommer til etter å ha tastet passwd er /forum/admin.php?adsess= mens det vanligvis er masse forskjellige tall og bokstaver etter ?adsess= Noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg har ikke gjort noe med forumet eller rotet rundt i PhpMyAdmin. Endret 4. januar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har klart og sette opp ipb uten problemer på frac. Prøv og fjerne alle tabellene i mysql'en og kjør installasjonen på nytt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 IPB er allerede installert, og har vært oppe i ca. 2-3 måneder uten problemer. Problemet oppstod i dag, uten at jeg hadde gjort noe som kunne forårsaket det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Fikk det (på en måte) til. Når man besøker forumet med autologin, eller logger inn, kommer session-key (eller hva det nå kalles) opp i URL'en. Når jeg la den til etter ?adsess=, og logget inn, klarte jeg å komme meg inn. Dette er uansett fryktelig tungvindt. Noen som vet hva dette skyldes, og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Høres ut som at du har slått av støtte for kaker på din egen maskin. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Høres ut som at du har slått av støtte for kaker på din egen maskin. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Høres ut som at du har slått av støtte for kaker på din egen maskin. Nei. Kaker og kjeks fungerer fint. Prøvde med Opera, og der kom jeg rett inn. Btw: En annen ting er at hver gang noen poster, kommer de til en 404-error. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kaker bakes som regel på sin egen måte i hver nettleser, trenger ikke bli bra resultat i IE selvom oppskriften funker i opera Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Problemet er at det funket helt fint, ingen fikk 404-error, og jeg kom meg lett inn i Admin CP. Plutselig dukket dette opp, uten at jeg hadde gjort noe. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Prøv og endre innstillingene på bla Print HTTP no-cache headers OG Print HTTP headers? ELLER Type of auto-redirect? General conf / CPU Saving Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Skal sjekke opp i det. Hva er de optimale innstillingene der? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva en det er som får det til å funke kan regnes som optimalt, vanligvis bør det holde og endre på noe av det hvis ikke så har du jo alltids forums.invisionpower.com Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Fikk ordnet det. Det viste seg at webhost hadde tullet med instillingene til Apache, slik at php ikke kunne redirecte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå