akelbo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Spillere kan riktignok velge å ikke oppdatere. I den neste Baldur's Gate 3-oppdateringen må spillere begynne på nytt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Ingen mulighet for Gog spillere? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Dette viste vi kom til å skje, som det sies så er det en del av EA. Savner da litt mer info om hva som kommer i denne patchen men det er vel kanskje ikke noe info om det enda. Lenke til kommentar
ili Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Denne informasjonen kom for over en uke siden. Er det vanlig med slike banches? Har ikke spilt mye early access da jeg heller pleier vente til spillet kommer ut. Men Baldurs Gate 3 var det umulig å ikke teste ut. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Derfor jeg venter til spillet er ferdig før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Mine tanker går til de som kjøper et halvferdig spill som de blir lei før det kommer ut i ferdig utgave. 3 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Rart å informere om noe som er helt vanlig i Early Access spill. De som ikke har fått det med seg har bare godt av å lære det på den gode måten. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Klarer ikke forstå folk som deltar på early access av spill som BG3. Skjønner det når det kommer til f.eks. Factorio, da gjør det ingen forskjell, men når det er story involvert, da er det uforståelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå