AK47 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Finnes det et rankingsystem for Empire Earth II online? Det har vært gøy å spille EE online, men når spillet er over så er det slutt. Ingen ting lagres. Ingen ære eller tap blir tatt vare på. Det hadde vært så mye mer gøy med et rankingsystem. Forresten så er jeg ikke sikker på om det er Empire Earth eller Empire Earth II jeg har, men det er det nyeste. _________________ Athlon 1000 mhz 512 mb ram daytona geforce3 64 mb ti200 Lydkort: integrert windows 98 Telenor ADSL :sad: [ Denne Melding var redigert av: AK47 på 2002-03-07 10:37 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hmm... du har det nyeste ja, men du vet ikke om det er eneren eller toeren? såvidt jeg vet pleier spillfolkene og lage eneren først så lager de en toer etterpå. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 det er nok eneren, da toeren ikke har blitt laget ennå.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Ja, det var enern, men det var liksom ikke det jeg spurte etter... Noen som kan komme med et fornuftig svar? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Da fant jeg det ut: http://www.myleague.com/empireearth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå