MrKleiveland Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Hallo, jeg leter etter en ungdomsserie fra Danmark, som gikk på NRK på 1980-tallet. Tror det handlet om fremtiden eller science-fiction av en eller annen sort. Tror det var snakk om noe tidsreiser, eller romfart, på et gutte eller jenterom i en storby. En av hovedrollene var en jente i en gul trikot, eller noe lignende. Om hun var fra fremtiden, eller en annen planet, husker jeg ikke. Tror hun var mørk i håret og solbrun. Er det noen som husker hva jeg snakker om? Har en formening om at det kan ha vært en dansk serie, men jeg kan ta feil. < Om noen kan hjelpe, så hadde det vært moro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 MrKleiveland skrev (På 2.12.2020 den 0.21): Hallo, jeg leter etter en ungdomsserie fra Danmark, som gikk på NRK på 1980-tallet. Tror det handlet om fremtiden eller science-fiction av en eller annen sort. Tror det var snakk om noe tidsreiser, eller romfart, på et gutte eller jenterom i en storby. En av hovedrollene var en jente i en gul trikot, eller noe lignende. Om hun var fra fremtiden, eller en annen planet, husker jeg ikke. Tror hun var mørk i håret og solbrun. Er det noen som husker hva jeg snakker om? Har en formening om at det kan ha vært en dansk serie, men jeg kan ta feil. < Om noen kan hjelpe, så hadde det vært moro. Mener kanskje å huske denne, het hun Mathilda eller noe slikt tro? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Majka, Jenta fra verdensrommet The Girl From Tomorrow Ingen av de er dansk. Endret 13. januar 2021 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå