Gå til innhold

Ser etter en dansk ungdomsserie fra 1980-tallet

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg leter etter en ungdomsserie fra Danmark, som gikk på NRK på 1980-tallet. 

Tror det handlet om fremtiden eller science-fiction av en eller annen sort. Tror det var snakk om noe tidsreiser, eller romfart, på et gutte eller jenterom i en storby. En av hovedrollene var en jente i en gul trikot, eller noe lignende. Om hun var fra fremtiden, eller en annen planet, husker jeg ikke. Tror hun var mørk i håret og solbrun. 

Er det noen som husker hva jeg snakker om? Har en formening om at det kan ha vært en dansk serie, men jeg kan ta feil. <

Om noen kan hjelpe, så hadde det vært moro. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
MrKleiveland skrev (På 2.12.2020 den 0.21):

Hallo, jeg leter etter en ungdomsserie fra Danmark, som gikk på NRK på 1980-tallet. 

Tror det handlet om fremtiden eller science-fiction av en eller annen sort. Tror det var snakk om noe tidsreiser, eller romfart, på et gutte eller jenterom i en storby. En av hovedrollene var en jente i en gul trikot, eller noe lignende. Om hun var fra fremtiden, eller en annen planet, husker jeg ikke. Tror hun var mørk i håret og solbrun. 

Er det noen som husker hva jeg snakker om? Har en formening om at det kan ha vært en dansk serie, men jeg kan ta feil. <

Om noen kan hjelpe, så hadde det vært moro. 

Mener kanskje å huske denne, het hun Mathilda eller noe slikt tro?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...