Gå til innhold

Gaming Stasjonær-PC ca. 15,000

Anbefalte innlegg

Hei, skal oppgradere til en ny gaming pc men har ikke stor kompetanse innen hva som er bra nå til dags. 

Hovedsaklig skal pcen brukes til gaming der det blir mest fps som csgo, men også litt større spill som cyberpunk.

Budsjettet på selve pcen ligger på ca 15.000,- Kanskje verdt og nevne at jeg skal kjøpe Samsung 49" Curved gamingskjerm Odyssey G9 så pcen bør klare og kjøre spill feilfritt på en slik skjerm. Det er kun selve maskinen som ligger i de 15.000,-

Regner med jeg kommer til å overklokke maskinen. Er forsåvidt mer intel basert da jeg er mer kjent med det. Men er åpen for AMD anbefalninger også.

Jeg har kommet fram til disse komponentene så langt, så gjerne kom med anbefalinger angående det :) Takk på forhånd!

379145407_Stasjonr-PC.thumb.png.206ca4a83ed42630fab1b5f815f11657.png

Endret av edwinostby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel er nok riktig dersom du skal jage så høy fps som CS:GO spillere vil ha. Men du er nødt å bytte ut minnet dit til noe raskere. Minimum 3200 mhz. Skjermkortet på du vente en stund på. Jo mindre du spilletør veldig krevende spill, og/eller med 1440p/4k skjerm så bør 3060 ti som akkurat er lansert holde i massevis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...