Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Koronaviruset i NORGE [Les første innlegg]

Simen1

Anbefalte innlegg

Sitat

Beskjeden deres er klar: studenter og foreldre med barn i skolen må være forberedt på henholdsvis digital undervisning og rødt nivå også etter at dagens tiltak utgår tirsdag 19. januar.

Folk må være forberedt på full hjemmeskole i videregående. Det kan bli nivået vi legger oss på. Vi planlegger nå for tre scenarier, hvorav ett er å holde det røde nivået i skolene og stramme til ytterligere. Det kan bli utfallet i helga som kommer. Per i dag er det for tidlig å si, sier Melby til Dagbladet.

- Mange vil nok tenke at dere nå har bestemt dere for å holde dagens nivå, eller stramme inn?

- Det er viktig for oss at folk er forberedt på innstramminger. Så er det sånn at vi uansett må se an smittetallene denne uka, sier Melby.

https://www.dagbladet.no/nyheter/regjeringen-advarer---vaer-forberedt/73270543

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korleis kan 5 smitta gjestearbeidarar i innreisekarantene føre til at mellom 20 og 25 personar må i karantene?

Sidan nyttår har det kome 300 arbeidarar frå utlandet: – Vi veit ikkje om alle har testa seg

BEKYMRA: Kommuneoverlege i Kinn, Jan Helge Dale, er bekymra for smittesituasjonen då dei har fått over 300 utanlandske arbeidarar til kommunen sidan nyttår.

BEKYMRA: Kommuneoverlege i Kinn, Jan Helge Dale, er bekymra for smittesituasjonen då dei har fått over 300 utanlandske arbeidarar til kommunen sidan nyttår. Foto: Dag Frøyen

Publisert:12. januar 2021, kl. 11:37

– Vi har fem nye tilfelle i Kinn og eitt i Bremanger sidan fredag. 

DEL
  •  
  •  
  •  

Det seier kommuneoverlege i Kinn kommune, Jan Helge Dale.

Alle dei smitta er utanlandske arbeidarar. Ein testa seg i Kinn måndag, medan resten testa seg på flyplassen inn til landet. Som følge av desse tilfella er det 20–25 personar i karantene.

– Nokon har allereie testa seg og nokon skal teste seg.

300 utanlandske arbeidarar bekymrar Dale

Dale begynner å bli bekymra for smitten som utanlandske arbeidarar tar med seg til landet. Hittil i år har det allereie kome rundt 300 arbeidarar til kommunen.

–Sidan nyttår har vi fått eit register der vi kan sjå alle som kjem frå andre land til kommunen. Eg sjekka måndag kveld og då hadde det bikka 300. 95 prosent av desse er arbeidsinnvandrarar, seier Dale.

Det at så mange kjem til fylket bekymrar kommuneoverlegen.

– Det er fleire som faktorar som gjer meg bekymra. For det første så treng vi arbeidarane, det er vårt næringsliv lagt opp til. Slik som smittesituasjonen er ut i Europa så vil mange av dei komme med viruset. Det er enkel og sikker matematikk.

Denne situasjonen vil også tære på helsevesenet og arbeidsgjevarane.

– Eg er bekymra for volumet. Arbeidsgjevarane har mykje dei må gjere for å passe på at arbeidarane følg alle reglane og har eit stad å bu som følg smittevernreglane. I tillegg vil også dette belaste teststasjonane våre. Kvar enkelt arbeidar er nøydde å teste negativt to gongar før ein er ute av karantenen, seier han.

– Veit ikkje om dei testar seg

Ein siste ting som gjer situasjonen uoversiktleg, er at kommuneoverlegen ikkje har moglegheit til å vite om alle arbeidarane faktisk har testa seg før innreise.

– Bent Høie meiner vi skal ha moglegheit til å krysskjekke sidan vi har fått eit register på kven som kjem til kommunen, men det stemmer ikkje.

Dale har ikkje tilgang til FHI sitt system for smittsame sjukdomar (MSIS), noko både han og fleire kommuneoverlegar har etterlyst.

– Eg har etterlyst tilgang sidan vi fekk vårt første smittetilfelle i mars. Eg har ingen moglegheit til å kunne sjekke om reisande har testa seg eller ikkje, det er heilt håplaust og veldig frustrerande i ein slik situasjon, seier Dale.

https://www.firda.no/sidan-nyttar-har-det-kome-300-arbeidarar-fra-utlandet-vi-veit-ikkje-om-alle-har-testa-seg/s/5-15-1152777

Endret av torbjornen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Studenter skrur av kameraet- og lærer mindre

Mange av studentene skrur av skjermen både fordi de ikke har rukket å fikse på utseende og fordi de ikke vil at de andre som er med på undervisningen skal se hvordan de har det hjemme. Og det fører til at ingen ser at de kanskje driver med helt andre ting enn å følge med på foreleseren.

Endret av Subara
Lenke til kommentar
alws_br00d skrev (32 minutter siden):

Dette er en ting jeg tror/trodde skulle be annerledes "etter pandemien". 

Det blir i alle fall det for meg - jeg var en typisk "stolt av null sykefravær"-fyr

25 prosent av lærerne oppgir at de har gått på jobb en eller flere ganger selv om de har følt seg syke.

https://www.nrk.no/sorlandet/en-av-fire-laerere-med-sykdomstegn-gar-pa-jobb-1.15313827

Jeg hater folk som kommer på jobb med influensa og smitter halve staben fordi de ikke kan være borte. Forhåpentligvis er det en saga blott nå etter pandemien. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Kryptodebunker said:

Jeg hater folk som kommer på jobb med influensa og smitter halve staben fordi de ikke kan være borte. Forhåpentligvis er det en saga blott nå etter pandemien. 

Men hvor drar man gränsen? Lite förkyld, bihållebetenelsen, lite hosta, influensa med feber? 

Jobbigt om man ska ha en nolltolerans som medför månader av sjukmeldinger per år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (2 minutter siden):

Jobbigt om man ska ha en nolltolerans som medför månader av sjukmeldinger per år. 

Om alle holdt seg hjemme ved sykdom ville vel det totale sykefraværet gå ned. 🙂

Men det forutsetter at alle gjør det. Og det vet vi jo at ikke kommer til å skje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, :utakt said:

Om alle holdt seg hjemme ved sykdom ville vel det totale sykefraværet gå ned. 🙂

Men det forutsetter at alle gjør det. Og det vet vi jo at ikke kommer til å skje. 

Tja, er en del kroniske sykdommer som da ville medført jobbforbud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...