Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dirty girl


Dirtygirl?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre at jeg er dirty/grisete av flere opp i gjennom (senest nå nylig, så må spørre) er dette en bra ting? 🙈 eller er det turnoff? Jeg er med på (å prøve i hvertfall) det meste og tenker at man ikke vet om man liker det før man eventuelt har prøvd. (Da snakker jeg ikke om helt sjuke greier, eller noe som ikke er lov selvfølgelig) og har heller egentlig ikke vært med på noe som jeg vil påstå er utenfor «normen» så jeg skjønner ikke helt greia😳 

Hva gjør en jente grisete/dirty!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest d8889...445
4 minutes ago, Dirtygirl? said:

Jeg har fått høre at jeg er dirty/grisete av flere opp i gjennom (senest nå nylig, så må spørre) er dette en bra ting? 🙈 eller er det turnoff? Jeg er med på (å prøve i hvertfall) det meste og tenker at man ikke vet om man liker det før man eventuelt har prøvd. (Da snakker jeg ikke om helt sjuke greier, eller noe som ikke er lov selvfølgelig) og har heller egentlig ikke vært med på noe som jeg vil påstå er utenfor «normen» så jeg skjønner ikke helt greia😳 

Hva gjør en jente grisete/dirty!?

Det varierer vel som alt annet fra person til person. Personlig liker jeg dirty jenter, men vet om andre som ikke gjør det.

Hvis du blir kalt dirty må du vel ha en ide om hvorfor?

Anonymous poster hash: d8889...445

Lenke til kommentar
Dirtygirl? skrev (32 minutter siden):

Nei, det er jo der jeg ikke helt kan skjønne? Jeg tror ikke jeg gjør så mye annerledes enn andre? Annet enn at «nei» sitter litt lenger inne!?

Kanskje det er måten du snakker på? Har blitt kalt dirty selv, men det er ment som et kompliment at jeg ikke tar meg selv selvhøytidelig når  det kommer til sex og å prate om sex. Er du en person som vil kategorisere deg som åpen seksuell? Hvis ja får man ofte "kallenavnet" dirty, for meg er det en bra greie! For de litt mer konservative i samfunnet er det nok litt mer problematisk, men de om det har jeg alltid tenkt. 

Lenke til kommentar

Hva man oppfatter som grisete er nok høyst individuelt, og folk legger nok terskelen på litt forskjellige nivåer. For noen kan dirty talk, eller bare blikk være grisete, mens for andre så innebærer det kanskje mer ekstreme ting. 

Så lenge du har det gøy, utforsker det du liker, og kommuniserer med partneren din, så vil sexen være bra, at partneren din sier du er litt dirty, er nok helt sikkert et positivt tegn, kjør på :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å være kåt er jo naturlig. Men, vi mennesker har jo alle slags tabuer rundt sex. Dette her kunne sikkert vært vanskelig å diskutere med noen for en del tiår siden, eller om du møter på folk som ikke har toleranse for å prate om tingene.

Det å utforske er jo også noe man gjerne gjør i ungdommen, eller resten av livet. Alle er litt forskjellige på det med å utforske. Noen gjør jo sexakten til noe stort, langvarig og som er spennende å gjøre. Mens, for andre så vil de helst bare ha orgasme og gå videre med dagen. Du finner alle typer. Så blir jo poenget for deg å finne en partner du er kompatibel med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest c1651...0ce

Som jeg bruker å si de gangene jeg har blitt spurt om noe jeg ikke har vært med på før: "Jeg har enda ikke prøvd noe jeg ikke liker!".
Det er jo derfor man eksprementerer ikke sant? For å finne ut om man liker ditt eller datt. Det aller meste er jo både deilig og opphissende, so why not liksom?

Er ingenting som er grisete eller dirty med jenter som liker sex og som liker å ekprementere, dette er bare noe som dessverre enda henger igjen hos enkelte menn, som ofte selv ikke anser seg som hverken dirty eller grisete selv om de gjør akkurat det samme som dama de kaller dirty, go figure....  Det kan sikkert bare være noe dem sier fordi de er imponert over hva du vil være med på også, bare så det er sagt...




 

Anonymous poster hash: c1651...0ce

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...