[RCG]Balthazar Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Optisk logimus!! Jeg har tre slike : Noe som står høyt på ønskelista mi er dette settet her : Snynes den musa ser veldig stor og tung ut, men etter prøvekjøring hos en kompis fant jeg ut at det ikke er verre enn at det går an å venne seg til den med litt godvilje. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Den vibreringen deres kan komme av forstyrrelser. For eksempel mobiltelefon i nærheten. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 når begynnte mus å opperere med megahertz? opperer ikke mus med kun Hz? Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 er det noen som har vært borti, trådløse mus med sånn kule til å styre på med tommelen/fingrene istedenfor den "vanlige" kula i under.... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 14:49, Blackster skrev:er det noen som har vært borti, trådløse mus med sånn kule til å styre på med tommelen/fingrene istedenfor den "vanlige" kula i under.... Ja, vi kjøper slike på jobben til de som får "musesyken". Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 14:38, frank_jarle skrev:når begynnte mus å opperere med megahertz? opperer ikke mus med kun Hz?FrankeyKr.sand Er vel trolig DPI man tenker på her, eller en kombinasjon av de 2... DPI (dots pr inch) er jo hva musa klarer å få med seg av endringer i posisjonen og Hz hvor ofte musa sender endringer i posisjonen til maskina Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 50hz er alt for lite till spilling!!! dual optical + internet navigator eller intelli mouse 1.1 + internett navigator Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Et hint hvis du skal kjøpe logitech mus! ikke innstaller musedriverne som følger med! bruk de som windows har! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Kjøp optisk.... Trådlås mus liker jeg ikke uansett om det er optisk eller ikke. Da jeg var på TC (the convention) satt tre kamerater av meg med samme trådløs musa, til tider så du musepekeren deres forsvinne i feil retning Liker personlig min Logitech optisk mus (MouseMan) ikke trådløs. Til alle som vurderer microsoft hardware: Microsoft = gode tastatur (natural) og dårlige muser. Hadde selv en intelli explorer før, ledninga tok natta ved USB kontakten, lederne døde hen. _____________________________________________________ Tresprit _____________________________________________________ Microsoft Natural Elite (jævli småe piltaster, but you get used to it) Logitech MouseMan Optical tøft på LAN, men når det begynner å lyse blått i muser over alt, da vet du at du ikke skiller deg spesielt ut. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 vist musa skal brukast te spel er vell razer boomslang2k ypperlig, logitech wingman gaming mouse er og å anbefale men dual optical frå logitech er vell og et alternativ.. (personlig synst eg at høgre museknappen var for liten) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 før jeg instalerte mousewaren var musa helt dritt till å spille med da mener jeg unøyaktig!!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 sitter personlig med en Logitech cordless optical mouseman .... og et standard trådløst tastatur fra logitech... strøøøkent... vibrerer på skjermen ?? hva?? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 14:49, Blackster skrev:er det noen som har vært borti, trådløse mus med sånn kule til å styre på med tommelen/fingrene istedenfor den "vanlige" kula i under.... Trackball er genialt!! Heilt slutt på uhell med å kjøra borti cola/ølboksar.. Mykje mindre søl!! Har den gamle typen med ledning, men den skal byttast ut. Fungere bra i spel og. Ikkje å anbefala for hardcore gamers, men meir enn god nok for vanleg bruk. Og så sleppe ein alkoholmissbruk (søla øl) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har absolutt ikke hard-core gaming som hovedbruk!! Fint om folk kunne holde seg til den oprinnelige diskusjonen! Jeg vil ha argumenter for og i mot optisk mus vs. gammeldags kule-mus! Lenke til kommentar
andyp Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har cordless ITouch Mus/Tastatur. Syntes det fungerer utmerket, selv i "pirkete" spill som CS. En annen ting som er bra med musa er at den har veldig sterk radiosender/mottaker. På LAN har aldri jeg problemer med musa, mens de andre med de "mindre" Logitech modellene har Dessuten er den meget bra ergonometrisk utformet. Har faktisk aldri hatt problemer med stiv/støl arm med denne musa. Hvis du vil teste en optisk mus, vil jeg anbefale en med ledning og ikke trådløs. Hvis du kun bruker pc'en din kun hjemme (ikke LAN osv.) spiller dette mindre rolle. Da ville jeg anbefalt en mus som er behagelig fremfor alt. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har dette settet: http://www.hardware.no/tester/input/cordle...ical/index.html Det er utrolig bra! Litt dyrt, men vel verdt pengene og et kjøp jeg absolutt ikke angrer på :smile: Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Når sant skal sies er det vel ingen trådløs mus som er like god som en god mus med ledning og heller ingen kulemus som er like god som en dual optical mus. Jeg hadde en trådløs logitech mus som fulgte med i Logitech sitt PRO pakke med mus og tastatur(delt tastatur) Dette kan ikke sammenlignes med min nye Logitech Dual Optical mus med ledning. Ikke bare var den gamle ufølsom i spill, men den gikk tom for batteri på de mest upassende tidspunkt :smile: Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg hadde et spm..... er det bare logitech som har trådløse trackball?? jeg har prøvd å finne ut av flere....men har ikke funnet noen webshop som har det.... help help help... flere jeg kjenner har hatt problemer med det "svarte" optiske settet til logitech.. Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kjøp deg logitec optical! Såg noen skreiv at musa kan bli påvirka av andre trådlause muser men det har ikkje eg erfart, Var 5 stk ve sidnav kvarandre so hadde ditta sette optical trådlaus og alt funka so d skulle... har det sette sjølv no og DIGGER DE!!! hehe.. Musa eg og god synst eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå