Einamiga Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg har en SMC 7004ABR router og har kommet over noe som plager meg. Når jeg åpner en port på PC#1 la oss si port 80 så ,kan jeg ikke åpne port 80 på PC#2. Siden jeg har mange ganger hatt bruk for å åpne to like porter.Er jeg på jakt etter en ny router som takler dette...håper det er noen som kan gi meg tips Endret 5. januar 2004 av Einamiga Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har en SMC 7004ABR router og har kommet over noen som plager meg.Når jeg åpner en port på PC#1 la oss si port 80 så ,kan jeg ikke åpne port 80 på PC#2. Siden jeg har mange ganger hatt bruk for å åpne to like porter.Er jeg på jakt etter en ny router som takler dette...håper det er noen som kan gi meg tips Det kan du glemme, ingen støtter noe slikt Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 i ruteren min har jeg valget om hvilke ip`r som får bruke den og den porten Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvordan har du tenkt at routeren skal vite hvilken pc den skal forwarde port 80 til da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 i ruteren min har jeg valget om hvilke ip`r som får bruke den og den porten Han ønsker svjv og videresende samme port til flere PC-er og det støttes ikke av disse routerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå