Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter å lager nytt design på hjemmesiden til en kamerat. Har litt idètørke akkurat nå, og vet ikke riktig hvordan jeg skal fortsette (eller om jeg skal fortsette på den i det hele tatt..:shrug:) Noen som har forslag til forbedringer?

krizzzo.com.jpg

Har lagt ut PSD-fila her ( i tilfelle det er noen som gidder å fortsette på den..):

>Link<

Endret av Tha_Zaynt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jasså, vi liker Custom Shape Tool? :p Det er det mest amatørmessige jeg ser. Fjern det omgående!

Skrifta i logoen er hakkete. Du må bruke antialiasing for å få en "renere" skrift.

Du burde ha overskrift-cellene i hver av kolonnene like høye. Jeg aner også noe skjevheter du burde rette på.

Headeren er litt for kjedelig. Markert gradient + grids har jeg sett altfor mange ganger.

Lenke til kommentar

Ganske lett, og kjedelig, tror ikke du finner noen som ikke har sett noe lignende. Du trenger en bakgrunn i en eller annen form!

Pilene trenger samme farge som fonten, men jeg likte heller ikke fonten som var brukt på designet! Den så veldig skarp ut i forhold til resten!

Og ja, Custom Shape Tool, gjør meg sint! Det er amatørmessig.no!

Lenke til kommentar
Jeg skal gi deg _et_ råd; Start på ny!

tja, jo ja.

kunne blitt bra, headeren er for bred. for mye tomrom. og ikke noe som binder alt sammen. grunnleggende saker.

ellers likte jeg ikke headeren helt, skal en custom shape tool være logoen din? ikke særlig kult.

tror det hadde vært en ide å starte på nytt.

Lenke til kommentar
Jasså, vi liker Custom Shape Tool? :p Det er det mest amatørmessige jeg ser. Fjern det omgående!

Styggeste custom shapen jeg vet om også. :p Den custom shapen under menyen kan ihverfall stå rett under, og den i headeren kan i headeren vertikalt midtstillles.

Hakkete (og lite pen) font og grid tilhører fortiden.

EDIT:

sorry, sett det før en million ganger.

Header
Meny + Innhold

er ut. Alle har gjort det. Den nye trenden nå går ala clickart siden til Simon

Hiv deg på den eller finn på noe nytt og orginalt

:blush: Jeg så det ikke før etterpå, men tusen takk! :D:cool:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...