Tha_Zaynt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Sitter å lager nytt design på hjemmesiden til en kamerat. Har litt idètørke akkurat nå, og vet ikke riktig hvordan jeg skal fortsette (eller om jeg skal fortsette på den i det hele tatt..) Noen som har forslag til forbedringer? Har lagt ut PSD-fila her ( i tilfelle det er noen som gidder å fortsette på den..): >Link< Endret 4. januar 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jasså, vi liker Custom Shape Tool? Det er det mest amatørmessige jeg ser. Fjern det omgående! Skrifta i logoen er hakkete. Du må bruke antialiasing for å få en "renere" skrift. Du burde ha overskrift-cellene i hver av kolonnene like høye. Jeg aner også noe skjevheter du burde rette på. Headeren er litt for kjedelig. Markert gradient + grids har jeg sett altfor mange ganger. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal ikke bruke Custom Shape-saken. Det var bare for å vise at jeg har tenkt å ha en slags figur der. Tenkte dere kunne komme med forslag til hvordan den skal se ut... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ganske lett og normalt men kanskje du skulle prøve me samme farge på pilene som på skriften, eller prøve en annen farge... antialiasing ja... kanskje finne en bakgrunn? litt kjedelig... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ganske lett, og kjedelig, tror ikke du finner noen som ikke har sett noe lignende. Du trenger en bakgrunn i en eller annen form! Pilene trenger samme farge som fonten, men jeg likte heller ikke fonten som var brukt på designet! Den så veldig skarp ut i forhold til resten! Og ja, Custom Shape Tool, gjør meg sint! Det er amatørmessig.no! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det meste er vel nevnt, men borderen rundt meny og hoved-vinduet er litt ujevn, litt tykkere på noen sider. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal gi deg _et_ råd; Start på ny! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal gi deg _et_ råd; Start på ny! tja, jo ja. kunne blitt bra, headeren er for bred. for mye tomrom. og ikke noe som binder alt sammen. grunnleggende saker. ellers likte jeg ikke headeren helt, skal en custom shape tool være logoen din? ikke særlig kult. tror det hadde vært en ide å starte på nytt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sorry, sett det før en million ganger. Header Meny + Innhold er ut. Alle har gjort det. Den nye trenden nå går ala clickart siden til Simon Hiv deg på den eller finn på noe nytt og orginalt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jasså, vi liker Custom Shape Tool? Det er det mest amatørmessige jeg ser. Fjern det omgående! Styggeste custom shapen jeg vet om også. Den custom shapen under menyen kan ihverfall stå rett under, og den i headeren kan i headeren vertikalt midtstillles. Hakkete (og lite pen) font og grid tilhører fortiden. EDIT: sorry, sett det før en million ganger. Header Meny + Innhold er ut. Alle har gjort det. Den nye trenden nå går ala clickart siden til Simon Hiv deg på den eller finn på noe nytt og orginalt Jeg så det ikke før etterpå, men tusen takk! Endret 4. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sorry, sett det før en million ganger. Header Meny + Innhold er ut. Alle har gjort det. Den nye trenden nå går ala clickart siden til Simon Hiv deg på den eller finn på noe nytt og orginalt en kombinasjon av header, meny og innhold kan man da gjøre _masse_ kult utav - om du har idèer Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Joda, men den der har jeg sett en million ganger. Bare se på min side Simon, siden din er og blir malen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå