GÃ¥ til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

😔 YouTube problemer - Hvor har "Advanced Settings" knappen forsvunnet hen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, jeg logger aldri inn på YT. Det er i så tilfelle ikke første gang YT forandrer på noe, oftest til irritasjon for brukerne.

Jeg har i de siste ukene hatt et annet problem; YT forsøker å tvinge meg til å logge inn. Videoer vil ikke spilles av uten at jeg laster nettsiden på nytt en eller to ganger.

Lenke til kommentar
Helm skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke, jeg logger aldri inn på YT. Det er i så tilfelle ikke første gang YT forandrer på noe, oftest til irritasjon for brukerne.

Jeg har i de siste ukene hatt et annet problem; YT forsøker å tvinge meg til å logge inn. Videoer vil ikke spilles av uten at jeg laster nettsiden på nytt en eller to ganger.

Det er ikke så særlig kult av YT å gjøre da, med å tvinge. Forstår frustrasjonen for de som ikke ønske å være YT-bruker. 😲😲

Tilbake til trådens tema:
Jojo, det vet jeg at YT forandrer på oppsettet. Etter jeg har hørt og egen erfaring, så endrer YT oppsettet en gang årlig, det syns jeg personlig er for ofte. Kan ikke dem oppdatere ca anen vær eller anen være tredje år istedenfor. Det som er mest irriterende at de endrer på de mest brukte oppsettene blant YT-brykere. Jeg personlig føler at jeg må klage til YT en gang årlig. 😒

Forresten, fikk jeg akkurat vite at, det kan være mulig at YT har fjernet "Advanced settings" med uten å si noe om hvorfor. Det var nå det om det er sant da. 🤔😔

Lenke til kommentar
mobile999 skrev (56 minutter siden):

Hva kunne man gjøre i Advanced Settings?

Den har tre fungsjoner, her er en av dem. Man kan ordne sånn at videoer settes inn automatisk inn i en spilleliste. Veldig praktisk, hvis man opplaster mye i løpe av en dag/uke.

Husker ikke hva de andre to gjorde, da.

Fant en video der det nevnes om denne Advanced Settings for spillelister.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
mobile999 skrev (PÃ¥ 8.1.2021 den 20.25):

Funksjonen er avviklet og kommer ikke tilbake.

Det er jo kjedelig da, hvis det stemmer. Jeg likte det systemet veldig godt. 🥺🥺 Nå fungerer ikke automatisk sorteringen i det hele tatt på noen av andre spillelister heller. 😰

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...