ihavequestions Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Hei! Jeg har solgt PCen min og har derfor tilbakestilt PCen via Windows sin egen meny. Dette har jeg gjort på andre PCer uten noe problem tidligere. Det er ca 4 timer siden jeg startet prosessen, og de siste 3 timene har PCen bare skrudd seg på og av. Den laster Acer sin velkommen-melding. Deretter får jeg et millisekund av en blå windows-skjerm med noe tekst, sikkert oppdateringer? før den skrur seg av og på igjen. Denne loopen har som nevnt holdt på i 3 timer... Tips? Lenke til kommentar
ihavequestions Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Update - tok en video av prosessen for å få med meg det som står der. Windows er nå 64% installert, så da virker det bare som at det tar fryteklig lang tid... Lenke til kommentar
ihavequestions Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Update! Det skjer ingenting. Her er en eventuell løsning. Fungerte for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå