Agentspoon Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Heisann! Jeg vurderer å kjøpe en utgått XXL-elsykkel brukt. Imidlertid ser jeg fra størrelsesguiden deres på de andre standardsyklene deres i samme merke, at de anbefaler største størrelsen for en på min høyde (192 cm). Hvor avgjørende er egentlig dette? Selger oppgir at det er størrelse M på hans sykkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Det handler om komfort mens du er på sykkelen. Antar størrelsene går opp til XL? I såfall blir nok M ganske liten for noen som er 192... Du kommer til å sitte ganske sammenkrøket med armene bøyd litt for mye fram til styret. Jeg ville iallefall ikke kjøpt uten å ha prøvd sykkelen fysisk selv, og jeg tror jeg hadde ventet til større utgaver ble tilgjengelige Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Spørs vel til hvilket bruk. Er det snakk om fem minutter til stasjonen eller ned til butikken og tilbake gjør det vel ikke så mye at den er litt liten, men skal du sykle mye og lenge på den er det selvsagt viktig at sykkelen passer til deg. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Feil størrelse kan gi både rygg, hofte og kneproblemer så medium for deg på 192 skal du styre langt unna. Du er i XL territorie, neste stopp tar du hos https://www.terrengsykkelforumet.no/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=61&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå