shamanix Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har bare satt meg inn i vanlig cd brenning, men ikke dvd brenning fordi jeg ikke har fårr dvd-brenner før nå. Kan noen skrive en liste med "must"(må ha) programmer for dvd-brennere? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nero, det er fint program for å brenne DVDer Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 tenkte mer på programmer som clonedvd og dvd decrypter Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tenkte mer på programmer som clonedvd og dvd decrypter CloneDVD er et drittprogram. DVD Decrypter er ikke så verst. Selv bruker jeg DVDxCopy Platinum. Det er et svært svært bra program dersom du har noe i lommeboka. Det er desrverre ikke gratis Men selve programmet er jeg svært fornøyd med. Andre programmer kan som er bra er jo Nero som er nevnt allerede. PS! Det kan være du må laste ned DVD Shrink. Det er et prog. som komprimerer dvdfilmene slik at det er mulig å brenne de på en 4,7GB plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå