Bruce Wayne Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Hei, Jeg sliter litt med TV-signalet på en nye TVen min (Philips 58" PUS9005): Dersom jeg skrur av TVen med fjernkontrollen og skrur den på igjen neste gang, står det «Krypert kanal» på alle kanalene. Jeg får også en melding om at det ikke er noe signal, se vedlagt bilde. Men hvis jeg tar strømkabelen til TVen ut og inn og deretter skru den på igjen, har jeg kanaler da her bildet helt topp. Av og må holder det at jeg bare skrur TVen av og på også, så jeg skjønner ikke helt årsaken til dette. Jeg mistenker at det ikke er noe galt med TVen da den er splitter ny, og min gamle TV hadde også signaltrøbbel av og til, men jeg trodde det var fordi TVen var nesten 10 år gammel. Jeg kan også nevne at jeg har hatt TVen en ukes tid, og at dette problemet først oppstod i går. Og jeg har dobbeltsjekket at kabler osv. siter godt i både TV og vegguttak. Jeg har ikke noen boks, men kun et kort fra Telenor/Canal Digital, så kan det være at det kortet er dårlig? Jeg snakket med dem på tlf. i går og da sendte han en oppdatering til kortet. Jeg skrudde da av TVen og når jeg skrudde en på igjen fungerte det. Men nå mistenker jeg at den oppdateringen egentlig ikke hadde noen effekt, siden dette skjer i dag også. Jeg skal ringe Telenor igjen i morgen, men vil bare høre om noen her kjenner til dette problemet? For jeg orker ikke at Telenor skal skylde på Philips og vice versa, og at jeg blir sittende som en mellommann som må ringe frem og tilbake til begge aktørene På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå