Shifty Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 vet jeg ikke burde spørre om det her, men er det noen som har ftp eller lignende med Battlefield 1942? har kjøpt spillet, men får en feil på cd1 når jeg prøver å installere :/ Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 vet jeg ikke burde spørre om det her, men er det noen som har ftp eller lignende med Battlefield 1942? har kjøpt spillet, men får en feil på cd1 når jeg prøver å installere :/ er vel egentlig bare å be om å få ny cd vel... Så lenge du har cd-key'en så tror jeg ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ta kontakt med EA her i Norge Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 sannsynlig at EA gidder å sende meg en ny cd :| jeg har jo brukt cd'en før, men cd-rommen min er ødelagt, så jeg må bruke cd-brennern, og jeg tror at BF1942 krever dvd-spiller, for det er et par filer den ikke kan lese på BF42 cden :/ Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Battlefield krever ikke dvd. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 men den funker iaf ikke på brennern min, ftp noen? :| Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har en sterk følelse at du prøver å skaffe deg spillet @ warez.. Men hvis du har cd key, kontakt norge.ea Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 notarget, hva skal jeg med warez når man må ha egen cd-key for å spille online? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 WOOT, prøvde å installere og det funka :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå