thelebrity68 Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Korona øker nettsalget av Sex & drugs & rock and roll Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Fy fader, mye halvkriminelle nettverk som tjener seg ekstremt rike på det der. Hvor mye koster plastikk og gummi og lage det i en form? Det må være titusenvis av prosent i avanse. Det er helt sykt. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Ja det er vel det folk driver med for å få dagen til å gå i mørketida... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg hadde sikkert kjøpt meg noe i gummi jeg også, men jeg har ærlig talt ikke ønske eller plass til ei høne på boks eller ei hel skinke liggende i verktøyskuffen når det ikke er i bruk. Og så kjedelig om kidsa skulle finne de greiene der da.. Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Men hvorfor stiger musikk strømminga? Har man et Spotify abb. så kan man høre så mye musikk man vil, uten at man må betale noe mer? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Abel46 skrev (4 timer siden): Men hvorfor stiger musikk strømminga? Har man et Spotify abb. så kan man høre så mye musikk man vil, uten at man må betale noe mer? Jeg har bidratt litt til det. Når det ble denne tiden her, med at en skulle tilbringe mye mer tid inne generelt, fløy jeg ut å kjøpte meg en stereo forsterker. Vi har Spotify fam. abb. fra før men Tidal har bedre kvalitet. Å få resten av familien til å bruke Tidal er lettere sagt enn gjort. Og det er sikkert flere som har tenkt som meg i disse dager, som vil forklare noe av økningen i alle fall. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Taurean skrev (20 timer siden): Hvor mye koster plastikk og gummi og lage det i en form? Det må være titusenvis av prosent i avanse. Det er helt sykt. Hvorfor må alt ha sin verdi i kilopris av råmaterialer? Prosessoren din er i bunn og grunn bare smeltet sand, men det betyr ikke at det ikke er etterspørsel etter en god prosessor. Kapitalisme tillater en produsent å investere i fabrikker, R&D og distribusjon for å kunne omdanne billig silikon til et produkt vi er interessert i å betale avanse for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå