Gå til innhold

CS servere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale VSOP sine servere.

 

Der er det skikkelige admins, ikke sånne fjortisser som tror at du cheater bare du tar 3 headshot etter hverandre.

 

Alle adminene på VSOP er voksne folk, som har peil. :yes:

 

For IP trykk her

 

Legg merke til

 

Disse serverene er satt opp for at "voksne" spillere skal ha en plass hvor oppførsel og språkbruk er basert på god folkeskikk. Med andre ord seriøse spillere uten cheats. Spillere som bruker unødige banneord, spammer, team-flasher, spiller med mer enn et nick osv. blir ubønnhørlig BANNET. 

 

Bra regler spør du meg :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Vil anbefale VSOP sine servere.

 

Der er det skikkelige admins, ikke sånne fjortisser som tror at du cheater bare du tar 3 headshot etter hverandre.

 

Alle adminene på VSOP er voksne folk, som har peil. :yes:

 

For IP trykk her

 

Legg merke til

 

Disse serverene er satt opp for at "voksne" spillere skal ha en plass hvor oppførsel og språkbruk er basert på god folkeskikk. Med andre ord seriøse spillere uten cheats. Spillere som bruker unødige banneord, spammer, team-flasher, spiller med mer enn et nick osv. blir ubønnhørlig BANNET. 

 

Bra regler spør du meg :)

Joa disse voksne adminsene på vsop har virkelig peiling på cs må jeg si :>

 

[23:33] <Sandaker-> når det var 47 sek igjen

[23:33] <Sandaker-> og jeg hadde 19 hp

[23:33] <KongTommy> ikke rart du prøvde jo ikke engang

[23:33] <KongTommy> vi slayer alltid på det

[23:33] <Sandaker-> [23:16] <Sandaker-> ser du en SK| tag forran nicket mitt?

[23:34] <KongTommy> ?

[23:35] <Sandaker-> Ser jeg ut som en progamer? tror du jeg tar ut 3 - 4 cts med 19hp når de camper på bomba?

[23:35] <KongTommy> so

[23:35] <Sandaker-> jeg hadde lite penger også siden det var første runden min

[23:35] <KongTommy> so

[23:35] <Sandaker-> derfor sparte jeg gun

[23:35] <KongTommy> det driter vi i

[23:35] <GoldPush> Nei

[23:35] <GoldPush> Du skal la folk få spare gun

[23:35] <KongTommy> jeg?

[23:36] <KongTommy> lol

[23:36] <Sandaker-> hyggelig at en er enig med meg da :[

[23:36] <GoldPush> mener admins generelt

[23:36] <Sandaker-> admins burdte også ha regler selv om de eier servern

[23:36] <GoldPush> å slappe/slaye/force folk som har lav HP og vil spare gun fordi de ikke har sjans

[23:36] <GoldPush> er bare idiotisk

[23:36] <KongTommy> pøh

[23:36] <KongTommy> ikke når det er 50 sek igjen av runden

[23:36] <GoldPush> jo

[23:37] <GoldPush> bomba sprenger om mindre uansett

[23:37] <GoldPush> tenk litt

[23:37] <KongTommy> so

[23:37] * Ramjet| has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)

[23:37] <Sandaker-> jeg hadde aldri klart det

 

Hmm for å gjøre en lang historie kort så skal jeg gi dere et sammendrag av hva som skjedde...

 

jeg joiner Terrorist laget og vi blir hardeid på de_prodigy. Jeg hadde seff lite penger (800$) så jeg kjøper en armor til glocken min :>

Jeg løper til høyre mot gangen (hvor vent luka kan knuses) og møter på en hyggelig ct med colt som tilfeldigivis ikke hadde helm :D

Jeg snatcher colten løper litt rundt og sjekker etter fiendtlig aktivitet og hører masse tramping ved vinduene\døra... dette er selfølgelig der bomba ligger og ettersom jeg er en ganske ok spiller med tanke på aim bestemmer jeg meg for å spare colten som selvfølgelig ville vært en fordel for laget mitt den kommende runden. Vel det er rundt 47 sekund igjen og jeg sniker meg opp trappa og gjemmer meg bak glassene hvor pcne og monitorene står. Plutselig ser jeg at en admin skriver med stor rød skrift "FLYTT PÅ DEG, PLANT BOMBA". Men jeg tenkte kansje at dette var en slags dårlig spøk før admin faktisk slayer meg :scared:

Jeg spør om han er dum? og før jeg vet ordet av det er jeg _BANNED_ from this server. Ingen admin som har litt peiling ville bedt meg flytte meg for å plante en bombe som blir voktet av 4 cts og er så langt unna at selv ikke supermann hadde rukket det.

 

ønsker bare vsop lykke til videre jeg :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...