Gå til innhold

Tidenes vanskligste spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Fantasy V er veldig vanskelig, og jeg har aldri helt skjønt Minesveiper.

Minesveiper er ganske simpelt når du skjønner det;)

Simpelt, og genialt ;)

Men noen vanskelige spill må vel være strategi spill som Anno 15(16)03 og Patrician serien. Heroes spillene greide jeg heller aldri ut.. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg må nok si at enten "Bioforge" var ekstremt vanskelig (og jeg har vært gamer siden jeg var 6) pluss Skrivespill som klassiske "larry, space quest, king quest, police quest" seriene var

vanskelige før jeg kom i 3.klasse hvor jeg lærte engelsk (klarte faktisk å runde police quest før 3.klasse takket være

Star Trek : The Next Generation som gikk etter barne tv på SKY)

Lenke til kommentar
Zelda Majoras Mask.

Får det ikke til. Det er nesten sykt! Har hatt det i 4 år eller noe sånt nå (Klart, jeg har ikke spilt det på 3 år da menne)

Holder på å bli sprø. Alle andre Zelda spill er grei nok, men dette er som utkastet fra ******.

 

Meg og en kamerat er helt Zelda frelst :D Runna Majoras Mask på en helg i sommerferien. Dere hørte riktig(så), Sommerferien. Viser bare hvor mye vi digger Zeldaspillene.

 

Men de 2 vanskeligst spillet jeg noen gang har spillt er uten tvil siste level på Project IGI 1 og siste boss på Metroid Prime. Har enda ikke kommet igjennom Metroid, men har heller ikke brukt koder eller walkthrough. Har heller ikke runna IGI.. :blush:

 

Men mertroid var et DIGG spill.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

serious sam på vanskelighetsgrad "serious" ---> det ironiske er at det er umulig:D Fordi unz hvor lite skade du tar, så får man aldri nok skudd, unz om man hedshotter ALT...

 

Noe av det "vanskeligste", må være Tomb Raider 3 tror jeg, det var faktiskt HELT umulig, tror ingen i hele verden runna det uten noen form for hjelp... Det var brett som man brukte 3timer på å løpe gjennom når man hadde greid det før, og kunne liksom save en gang i løpe av den tia....

 

Resident Evil til gamecube er også litt vanskelig....

Lenke til kommentar
Commandos 2. Jeg hadde rett og slett ingen sjangs uten walkthrougen, og introen der de forteller deg hva du skal og hvor du skal ble bare vist en gang. Dette betydde at når jeg glemte hva jeg skulle så var det ingen mulighet for å finne det ut. Jeg slet til og med når jeg hadde walkthroug, og den var ofte på 6-7 sider på hvert mission.

 

MEn, klarte det tilslutt, brukte vel ca en måned på det. Iallefall mye gaming for pengene. :D

 

PS: det hadde jo vært mulig uten walkthrog også, men jeg regner med at jeg enda hadde spillt da, for banene hadde tatt 10-15 timer hver, minst. Og jeg hadde nok gitt opp for lenge siden.

Kort sagt: Commandos 2 er det letteste spillet i serien, selv på det vanskeligst.

1'eren er vanskeligst av alle Commandos-spillene.

Det kommer nok mye an på spilleren isåfall. For jeg hadde ingen problemer med commandos 1. Brukte verken walkthroug eller stresset uvanlig mye. Men for meg var Commandos 2 mye verre. Men som sagt var den størst grunnen at jeg ikke kunne skjekke objektivene, og hvor de var lokalisert annet en den ene gangen når missionet startet.

Lenke til kommentar
Først og fremst, jeg fatter ikke at folk synes Prosject IGI 2, Splinter Cell, Mafia er vanskelig?! men nok om det.

 

Enig med deg. Hvis man ikke skjønner hvordan man kan utnytte ubegrensede quicksaves så.. :roll: Og til dere som slet så voldsomt med billøpet i mafia - :laugh: Neida.. Jeg prøvde vel ca10 ganger før jeg fikk det til, men likevel - definitivt ikke oppe på topp 10 engang over vanskeligste spill noensinne.

Lenke til kommentar

Det desidert vanskeligste spillet jeg har spilt er nødt til å være Atlantis ( nei, ikke disney versjonen! BLASFEMI!!!)

 

Kom til det stedet rett etter at man skal snurre på en ting sånn at en globus får solformørkelse rett over der Atlantis ligger... Så blir det jo SINNSYKT! Et genialt spill, men så inni =)(Y#()!¤ frustrerende

Lenke til kommentar
Noe av det "vanskeligste", må være Tomb Raider 3 tror jeg, det var faktiskt HELT umulig, tror ingen i hele verden runna det uten noen form for hjelp... Det var brett som man brukte 3timer på å løpe gjennom når man hadde greid det før, og kunne liksom save en gang i løpe av den tia....

Hvordan mener du at de skulle få hjelp hvis ingen har gått igjennom det?

Dessuten, jeg har gått igjennom det uten hjelp, det tok riktignok en liten stund, men var ikke særlig vanskelig. Ikke i forhold til mange andre spill i hvert fall.

 

-

 

Atlantis fikk jeg aldri prøvd selv, men jeg husker det hadde en ekstremt bra grafikk sammenlignet med andre spill på den tiden, og at det var en av de få spillene som tok over en gigabyte.

Lenke til kommentar
Først og fremst, jeg fatter ikke at folk synes Prosject IGI 2, Splinter Cell, Mafia er vanskelig?! men nok om det.

 

Enig med deg. Hvis man ikke skjønner hvordan man kan utnytte ubegrensede quicksaves så.. :roll: Og til dere som slet så voldsomt med billøpet i mafia - :laugh: Neida.. Jeg prøvde vel ca10 ganger før jeg fikk det til, men likevel - definitivt ikke oppe på topp 10 engang over vanskeligste spill noensinne.

Bruker dere tastatur til å kjøre med eller? Da sier det jo seg selv av det må gå galt....

Lenke til kommentar
Først og fremst, jeg fatter ikke at folk synes Prosject IGI 2, Splinter Cell, Mafia er vanskelig?! men nok om det.

 

Enig med deg. Hvis man ikke skjønner hvordan man kan utnytte ubegrensede quicksaves så.. :roll: Og til dere som slet så voldsomt med billøpet i mafia - :laugh: Neida.. Jeg prøvde vel ca10 ganger før jeg fikk det til, men likevel - definitivt ikke oppe på topp 10 engang over vanskeligste spill noensinne.

Bruker dere tastatur til å kjøre med eller? Da sier det jo seg selv av det må gå galt....

Det går fint med tastatur. Klarte det på 3/4 forsøk :w00t: men jeg hadde visst litt flaks for når jeg skulle gjøre det for en kammerat måtte jeg prøve ca 10 ganger :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...