Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 For tiden holder jeg på med Fallout Tactics på jobb, og har satt i et par timer med hvert brett (er sånn ca. 3/5 gjennom).. i dag fant jeg ut at vanskelighetsgraden har vært satt på 'insane'. Og, fanden ta "quick save" rett før den beste sniperen min får en laser-kule mitt i fleisen. Oj, så sint jeg var. Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 walker på amiga var vanskelig. mer vil jeg ikke si. for nå kommer traumene tilbake og det er på tide å ta trallala-pillen min. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) De fleste her er kanskje litt for unge til å ha spilt det, men det klassiske dungeon-rpg - spillet "rogue" er uten sammenligning det vanskeligste spillet jeg noensinne har spilt. Hender faktisk at jeg spiller det enda! Jeg utfordrer folk til å runne dette spillet! (tror faktisk ikke det er mulig) Men hvis noen tør er det her: rogue edit: begynte å rote litt rundt på nettet og fant ut at det er fler som ikke har gitt seg med å prøve å komme gjennom dette spillet.. hehe Det er til og med noen som har laget en liten guide for å klare det: Rogue solution Endret 16. januar 2004 av bulldog Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Nightmaremode i Doom Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Splinter Cell! Herregud, det føltes helt umulig i begynnelsen å komme forbi blant annet det minefeltet på Abattoir (tror det var det det hette) Er også enig i de som nevner Mafia. Det var seriøst krevende til tider. De ekstra oppdraga utenom hovedspillet var jo rimelig vanskelig. Ikke minst Super Mario og Turtles til NES. Fy f**n for et sliiiiit. Tror jeg aldri kom meg igjennom Turtles i hvertfall. Mario klarte jeg en gang eller no. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Commandos 2. Jeg hadde rett og slett ingen sjangs uten walkthrougen, og introen der de forteller deg hva du skal og hvor du skal ble bare vist en gang. Dette betydde at når jeg glemte hva jeg skulle så var det ingen mulighet for å finne det ut. Jeg slet til og med når jeg hadde walkthroug, og den var ofte på 6-7 sider på hvert mission. MEn, klarte det tilslutt, brukte vel ca en måned på det. Iallefall mye gaming for pengene. PS: det hadde jo vært mulig uten walkthrog også, men jeg regner med at jeg enda hadde spillt da, for banene hadde tatt 10-15 timer hver, minst. Og jeg hadde nok gitt opp for lenge siden. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Conker bad fur day er veldig vanskelig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 For tiden holder jeg på med Fallout Tactics på jobb, og har satt i et par timer med hvert brett (er sånn ca. 3/5 gjennom).. i dag fant jeg ut at vanskelighetsgraden har vært satt på 'insane'. Og, fanden ta "quick save" rett før den beste sniperen min får en laser-kule mitt i fleisen. Oj, så sint jeg var. Hihi, jeg vet hvordan det er. Jeg spiller dette spillet på tough guy difficulty, jeg kan kun save når jeg er i bunkeren. Jeg klarte ett oppdrag hin dagen, men på vei ifra oppdraget til bunkeren klikket spillet og nå må jeg gjøre alt omigjen. Jeg skjønner ikke at interplay folkene ikke tenkte på dette, klart det er vanskelig å spille når pcen klikker en gang iblant og du kan kun save sånn annenhver time Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Commandos 2. Jeg hadde rett og slett ingen sjangs uten walkthrougen, og introen der de forteller deg hva du skal og hvor du skal ble bare vist en gang. Dette betydde at når jeg glemte hva jeg skulle så var det ingen mulighet for å finne det ut. Jeg slet til og med når jeg hadde walkthroug, og den var ofte på 6-7 sider på hvert mission. MEn, klarte det tilslutt, brukte vel ca en måned på det. Iallefall mye gaming for pengene. PS: det hadde jo vært mulig uten walkthrog også, men jeg regner med at jeg enda hadde spillt da, for banene hadde tatt 10-15 timer hver, minst. Og jeg hadde nok gitt opp for lenge siden. Kort sagt: Commandos 2 er det letteste spillet i serien, selv på det vanskeligst. 1'eren er vanskeligst av alle Commandos-spillene. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det er mange titler å velge mellom i en sådan kategori. På NES klarte jeg aldri Mike Tyson's Punchout, som ble veldig tidkrevende et stykke ut i spillet. Megaman-serien var også meget kompleks for min del. Til PS2 er jo Pro Evolution Soccer 3 noe vanskelig på 5 stjerner, og Commandos er - som nevnt - en innviklet spillserie. Splinter Cell synes jeg var greit, men tok en titt i walkthrough'en en gang i blant. Til dags dato har jeg ikke vunnet Platinum-medalje i Project Gotham Racing 2, og får det sikkert heller ikke til. Er vel midtveis i spillet. Ellers, synes jeg det er vanskelig å få sju rette i Lotto. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det må være splinter cell.. kunne sitte i flere timer på samma brett å lure på en liten ting Lenke til kommentar
g0re Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Omicron - The nomad soul Tidenes beste/verste adventure spill har selv brukt 4 måneder på å komme et stykke ut i cd2 av 4. en kamerat av meg har spilt det i ca 7-8 måneder, han kom til cd 3. Men HELT genialt spill. Absolutt verd den tiden jeg har brukt på det. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Når jeg tenker over det, så må Warcraft III være det vanskeligste spillet noensinne, med tanke på at man har "klart spillet" når man blir lvl 50 på battle.net Lenke til kommentar
telegeek Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hehe, det fins mange gamle spill som til tider kunne / kan virke umulige å gjennomføre. Personlig syns jeg Civilization 3 på vanskeligste vanskelighetsgrad er vanskelig, i tillegg ville jeg sagt det fins veldig mange rolle og adventure spill som til tider kan være håpløse. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Z <- sykt vanskelig, men dog jevla morsomt ^^^ blant de vanskeligste strategi spillene som finnes så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg sier d bare, Commandos3!! Dette må bare være tidenes vanskeligste spill!! har ikke runna d enda, og jeg vil ihvertfall ikke være så feig å begynne med kodeer og walkthroughs, d r d verste som finnes!!!! Hvis noen er enige, vennligst reply på denne!! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ' date='04/01/2004 : 07:22'] Husker jeg hadde litt problemer med Splinter Cell. Løste seg ganske kjapt med en walkthrough Jeg har gjennomført Splinter Cell et par ganger. Det var aldri noe sted jeg måtte stoppe for å søke etter hjelp. Ikke for å skryte, men det var ikke noe spesielt vansklig spill, men allikevel sykt genialt og underholdende gameplay. *gleder meg til en oppfølger* Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Først og fremst, jeg fatter ikke at folk synes Prosject IGI 2, Splinter Cell, Mafia er vanskelig?! men nok om det. Er enig at siste levelen på Driver 1 var vanskelig, faktisk tror jeg at jeg ble så sur etterhvert at jeg sletta hele spillet Og nightmare-mode i Doom -> grøss!!! Det spillet jeg har strevet mest med må vel kanskje være Adventures of Lolo 1 og 2 til NES. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det spillet jeg har strevet mest med må vel kanskje være Adventures of Lolo 1 og 2 til NES. Jeg er sikker på at de spillene er årsak til at jeg er tynn i håret nå, de spillene var ekstremt frustrerende og til tider vanskelige, men det var alltid logiske løsninger på problemene, og det gikk an å komme videre om man bare prøvde nok... Ekstremt bra var spillene også, må nok ta en tur på loftet og grave frem i dag, tenker jeg... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg er sikker på at de spillene er årsak til at jeg er tynn i håret nå, de spillene var ekstremt frustrerende og til tider vanskelige, men det var alltid logiske løsninger på problemene, og det gikk an å komme videre om man bare prøvde nok... Åh, derfor jeg er så tynnhåret altså... ¤mumle¤ Syntes siste brettet på Human-campaign på WC 2 var hardt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå