Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med rambotaktikker i Raven Shield på Elite? Det kan umulig være særlig enkelt Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Lemmings på Amiga var ganske vanskelig til tider. Tok meg en stund å klare de hundre brettene eller hva det nå var! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Et av de vanskeligste er vel Transformers på Nes... Men det er et til som er utrolig vanskelig, kommer ikke på navnet. Hørt at de beste i verden har bare klart 1 level. Det er et arkade flyspill, hvor du ser spillet ovenfra mens skjermen skroller nedover. Skal spørre en kamerat om han husker navnet. Endret 6. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Homeworld.. Splinter Cell derimot gikk da greit- men kanskje det er pinglete å spille på default vanskelighetsgrad slik jeg gjør? Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Homeworld.. Enig Og Alien versus Predator, både enern og toern, på vankeligste vanskelighetsgrad som marine! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Må si meg enig med han som sa Black and White. Kommer meg til 5 øya, men da er jo dyret helt fucka, så da gidder jeg ikke å spille mer. Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jak 2: renegade... aldri hylt så masse over et spill! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bil løpet på Mafia var en liten nøtt Men når jeg først vant, så vant jeg med nesten en hel runde da. vet du bruktet det sps trikset, bare vet det! og du vet hva jeg prater om så ikke sno deg unna! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Zelda Majoras Mask. Får det ikke til. Det er nesten sykt! Har hatt det i 4 år eller noe sånt nå (Klart, jeg har ikke spilt det på 3 år da menne) Holder på å bli sprø. Alle andre Zelda spill er grei nok, men dette er som utkastet fra ******. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Kings quest 3 uten walkthrough merk 3'ern:) (på amiga) Zork spillene i tekstmodus for pc. Black Sanctum på Dragon 32 (også et adventure spill). Endret 6. januar 2004 av talisar Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Uhmm... Kings Quest VII - men det ble ganske kjedelig også. Eller kanskje nettopp derfor. Jeg er så talentløs på action at jeg ennå ikke har kommet forbi FØRSTE oppdrag på Mafia. Skulle vel fått en premie for dét. "Alle" sa det var så bra og jeg bare MÅTTE ha det, så det kan jeg jo angre litt på nå. Ellers har jeg bestemt meg for at Morpheus er bra (likner endel på Myst), men det krever vel litt mer tålmodighet enn jeg har vist hittil. Sånne spill er ofte de beste når du endelig har klart deg over en eller annen kneik; følelsen av at du kanskje har noe under topplokket likevel. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Siste levelen på Driver 1 slet jeg lenge med, før jeg brukte en cheat for å klare det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Zelda Majoras Mask.Får det ikke til. Det er nesten sykt! Har hatt det i 4 år eller noe sånt nå (Klart, jeg har ikke spilt det på 3 år da menne) Holder på å bli sprø. Alle andre Zelda spill er grei nok, men dette er som utkastet fra ******. Det likte jeg veldig godt, akkurat passe vanskelig! Men det tok meg da ikke mer enn fire uker å ta det, hvor stod du fast? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Homeworld.. Splinter Cell derimot gikk da greit- men kanskje det er pinglete å spille på default vanskelighetsgrad slik jeg gjør? Homeworld 2 er definitivt det vanskligste eg kan komme på akkurat nå. IMO er Splinters Cell like lett på Medium som på Hard. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Zelda Majoras Mask.Får det ikke til. Det er nesten sykt! Har hatt det i 4 år eller noe sånt nå (Klart, jeg har ikke spilt det på 3 år da menne) Holder på å bli sprø. Alle andre Zelda spill er grei nok, men dette er som utkastet fra ******. Hehe.. hvor er det du står fast hen? Møtte ingen særlige vansklige steder. Men det er et GENIALT spill ihvertfall.. runna det fort men.. Lenke til kommentar
the-king Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 KABAL ingen tvil om det Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Siden det ikke står noe om hvilken type spill det dreier seg om i Topic, så kom jeg på et spill som uten tvil er vanskeligere å vinne i enn noen av alle andre nevnt i denne tråden... ingenting som er vanskeligere enn LOTTO! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Riven, the sequal to Myst synes jeg var slitsomt. En skal løse altslags gåter som spilleren (i mine øyne) ikke har noen forutsetning for å kunne løse. Nå er jeg ikke noen kløpper i slike spill, men allikevel. Satt med walkthrough og kom et stykke, men måtte faktisk gi opp på noen gåter selv med info om hvordan man skulle gjøre det Prøvde såvidt siste spillet i serien, Uru her om dagen hos en kis. Virka like vanskelig, men burde kanskje satt meg bedre inn i det før jeg kommer med min dom Helt enig! Riven var vanvittig vanskelig, rett og slett fordi man ikke hadde noen forutsetninger for å klare "de store" gåtene. Jeg mener, hvem skjønner at man skal sette opp perler i formasjonene til de forskjellige øyene? Problemet var at gåtene ikke var "lokale" men krevde at du gjorde ting på alle spillområdene.. runnet den med walkthrough til slutt. Slutten var elendig da, så du gikk ikke glipp av noe Majoras mask er ganske lett, hvis du kan sangen som gjør at tiden går 1/3 så fort.. ellers var dette spillet elendig, en skam for den ellers så fantastisk gode Zelda serien. (Ok, så var det ikke så dårlig, men jeg hadde ekstremt høye forhåpninger. Hjalp ikke at jeg måtte ut med 1100kr for det (mer ram til maskinen + spillet)) Prøv Civ3 Conquests på "Sid" level, så vet du hva vanskelig er.. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Plomma2 Skjønner ikke hva du mener, har selv klart ut alle zelda spillene (bortsett fra Wind Waker det suger). Og Majoras Mask var det enkleste av alle synest nå jeg, og jeg har alle maskene! Ps:Zelda spillene=SINNSYKT BRAE SPILL alle sammen!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå