smetho Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Riven, the sequal to Myst synes jeg var slitsomt. En skal løse altslags gåter som spilleren (i mine øyne) ikke har noen forutsetning for å kunne løse. Nå er jeg ikke noen kløpper i slike spill, men allikevel. Satt med walkthrough og kom et stykke, men måtte faktisk gi opp på noen gåter selv med info om hvordan man skulle gjøre det Prøvde såvidt siste spillet i serien, Uru her om dagen hos en kis. Virka like vanskelig, men burde kanskje satt meg bedre inn i det før jeg kommer med min dom Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bil løpet på Mafia var en liten nøtt Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 *grøss* den lengste reisen, måtte ha hjelp der, er en stund siden jeg spilte den da... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor noen synes billøpet i Mafia var vanskelig... det er noe av det enkleste i hele spillet! TLJ er også et ganske lett spill til å være adventure, men så er ikke adventuresjangeren kjent for å være lett heller... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Bil løpet på Mafia var en liten nøtt Men når jeg først vant, så vant jeg med nesten en hel runde da. Endret 4. januar 2004 av RatmFan Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 tror heller den extreme greia på mafia var "litt" værre.... bla den der man skulle kjøre den lastebilen (ala speed) over halve byen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg vil si at Silent Hill til psone er vanskelig.Kunne ikke klart det uten guide.Skikkelig kult spill også.Skummelt var det også første gang.Oppe alene med alle lys slått av og høy lyd på tv`en.Får frysninger av den tanken Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kings Quest var ganske heftig. Spesielt når man var 12-13 år gammel. Sex Games var også vanskelig, men på en annen måte. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 jeg sleit med de første sierra adventure spillene pga av språk. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kabal Neida. Som en annen sa - King's Quest spilla var vanskelig, men de bidro mye av engelskopplæringa mi. Måtte bruke cheats da... Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmm jah silent hill ..e vanskelig ,..men synes at alle lisensene i alle gran turismo spill har värt relativt enkle ...tom de siste som ALLE klager på ..trengte for d meste 2-3 ganger ..hehe men er bil freak..jah hmm andre spill ...splinter cell er d også ja ..alle er jo nesten nevnt her ..nei ingen flere som kommer opp nu ehe Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kings Quest var ganske heftig. Spesielt når man var 12-13 år gammel. Sex Games var også vanskelig, men på en annen måte. Joa!! Sex Games var fæle greier.. Om ikke annet så iallfall på Joisticken min! Trot kanskje det var derfor så mange knakk Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror nok noe av det vanskeligste jeg har vært borti er Project IGI 2, et godt stykke ut i spillet klarte jeg bare ikke mer.... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Bil løpet på Mafia var en liten nøtt Huff, hadde en 350MhZ prosessor da jeg var på den delen av spillet jeg. Lagga som et helsike! Etter hundreogørten forsøk lasta jeg ned en savegame... Har runda det med min 2,6 GhZ nå da! MYE lettere og max grafikk! Endret 5. januar 2004 av Skyttt Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg hadde et spill som het Humans eller noe til Amiga, tror jeg var 7 år gammel - dritvanskelig da. Mafia er til tider et slit. Skjønner ikke at så mange synes Splinter Cell er så vanskelig - bruker man hodet og er litt tålmodig er det ikke så veldig vanskelig å lure AI gutta. Jeg brukte fler kuler på å skyte lamper enn "fiender". Genialt spill - håper det kommer en like bra oppfølger. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 7th Guest og 11th hour hvis man IKKE bruker hint-modes noe særlig. Og selv da er det vanskelig å løse uten å bare gå rundt og trykke i villa. Og avsluttende games i 11th hour er hevvi greier. Et annet spill jeg slet litt med var Sanitarium, dog ikke SÅ vanskelig. Lenke til kommentar
Sam Fisher Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Uten tvil Pacman. Har aldri kommet lenger enn andre brett Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 LockOn er ikke helt enkelt det heller. Så vanvittig mye å sette seg inn i. Trodde jeg endelig kunne litt, kastet meg inn i kampens hete. Ble ti sekunder gammel... Dessverre ta det ltt lang tid å loade Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg skjønner ikke hva dere mener at Mafia er vanskelig. Ikke Splinter Cell heller. Men House Of The Dead 2 er ganske vanskelig. Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Heart of Darkness på PlayStation var utrolig vanskelig om man satte vanskelighetsgraden på "hard". Ellers er det utrolig mange spill på NES som var frustrerende vanskelige, et av dem var utvilsomt "The adventures of Baiou Billy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå