Gå til innhold

Tidenes vanskligste spill.

Anbefalte innlegg

Riven, the sequal to Myst synes jeg var slitsomt. En skal løse altslags gåter som spilleren (i mine øyne) ikke har noen forutsetning for å kunne løse. Nå er jeg ikke noen kløpper i slike spill, men allikevel. Satt med walkthrough og kom et stykke, men måtte faktisk gi opp på noen gåter selv med info om hvordan man skulle gjøre det :blush: Prøvde såvidt siste spillet i serien, Uru her om dagen hos en kis. Virka like vanskelig, men burde kanskje satt meg bedre inn i det før jeg kommer med min dom :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm jah silent hill ..e vanskelig ,..men synes at alle lisensene i alle gran turismo spill har värt relativt enkle ...tom de siste som ALLE klager på ..trengte for d meste 2-3 ganger ..hehe men er bil freak..jah hmm andre spill ...splinter cell er d også ja ..alle er jo nesten nevnt her ..nei ingen flere som kommer opp nu ehe :blush:

Lenke til kommentar
Kings Quest var ganske heftig. Spesielt når man var 12-13 år gammel. :)

Sex Games var også vanskelig, men på en annen måte.

:laugh:

Joa!! Sex Games var fæle greier.. Om ikke annet så iallfall på Joisticken min! Trot kanskje det var derfor så mange knakk :p

Lenke til kommentar
Bil løpet på Mafia var en liten nøtt  :roll:

Huff, hadde en 350MhZ prosessor da jeg var på den delen av spillet jeg. Lagga som et helsike! Etter hundreogørten forsøk lasta jeg ned en savegame... :blush:

Har runda det med min 2,6 GhZ nå da! MYE lettere og max grafikk! :thumbs:

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

Jeg hadde et spill som het Humans eller noe til Amiga, tror jeg var 7 år gammel - dritvanskelig da.

Mafia er til tider et slit.

Skjønner ikke at så mange synes Splinter Cell er så vanskelig - bruker man hodet og er litt tålmodig er det ikke så veldig vanskelig å lure AI gutta. Jeg brukte fler kuler på å skyte lamper enn "fiender". Genialt spill - håper det kommer en like bra oppfølger.

Lenke til kommentar

7th Guest og 11th hour hvis man IKKE bruker hint-modes noe særlig. Og selv da er det vanskelig å løse uten å bare gå rundt og trykke i villa. Og avsluttende games i 11th hour er hevvi greier. Et annet spill jeg slet litt med var Sanitarium, dog ikke SÅ vanskelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...