Gå til innhold

Tidenes vanskligste spill.


Anbefalte innlegg

>' date='07/01/2004 : 19:43']
Plomma2
Skjønner ikke hva du mener, har selv klart ut alle zelda spillene (bortsett fra Wind Waker det suger). Og Majoras Mask var det enkleste av alle synest nå jeg, og jeg har alle maskene!

 

Ps:Zelda spillene=SINNSYKT BRAE SPILL alle sammen!!!!!! :thumbs:

Vil nå ikke akkurat gå så langt som å si at Wind Waker suger, men jeg er enig i at det ikke er så bra som tidligere Zelda spill. Jeg synes at seilinga ble for langtrukken og selve Zelda sjarmen var alt for sjeldent til stede i spillet, men enkelte deler av spillet var minst like bra som noen av de tidligere titlene....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
black and white er vanskelig men jeg har iallefall rundet det :D

Det jeg synes er vanskelig er Largo Winch eller noe sånt.

Prøvde i evigheter men fikk det ikke til :thumbdown:

Hvis det er noen som har klart det synes jeg de er mestere. :thumbup:

CIV 3 utrolig vanskelig også.

Spillte litt Largo Winch hos broderen, kom et godt stykke ut i spillet men ga opp. Ikke pga det var vanskelig, men det var et for dårlig adventure spill for min smak.... Broken Sword 3 er MYE bedre....

Lenke til kommentar

For det første: Splinter Cell var heslig enkelt - selv på det vanskeligste! Men det kan være fordi jeg har trent noen hundre timer i Metal Gear Solid 2 Substance til PC,

som forresten er verdens desidert beste spill, uansett!! Prøv det på European Extreme, DA vet dere hva vanskelig er, Civ3 fans!

Har klart Very Easy, Easy, Medium, Hard og Extreme, men ikke European Extreme, og det irriterer meg noe grønnjævlig! Klarer du det, er du en Gud, ingen over, ingen ved siden!

Mafia var forresten altfor enkelt å runde, brukte kun to dager på å runde det. Tetris er jo ganske vanskelig på det raskeste, det må jeg innrømme, ja.

 

mvh.

Rævskjegg

Lenke til kommentar
Noen som gidder å forklare minesveiper for meg her?

Har aldri skjønt det jeg..

Det går ut på å trykke helt vilt, med et ynkelig håp om å faktisk greie deg igjennom det, uten å bli drept av en mine.

Faktum er, at i 99 av 60 forsøk, så kommer du bare til å trykke deg ihjel i ergelse over den lille ekstra mina, og bli helt blågrønn i trynet, mens du synger kjenningsmelodien til "Blåfjell" og tyller deg proppa full av "trallala-piller".

 

Helt sant :p

 

Spoiler:!!!!!!!!!111!! OMG FFS LOL STFU ROFL ROFLMAO

 

 

Dette er ironi, for dere som ikke opptfattet det :)

Lenke til kommentar
Jeg synes Might and Magic 1 til Sega. Jeg var riktig nokk 6-7 år men jeg hadde flaks om jeg fikk startet det. Klarte aldri å drepe et monster:D

Hmmmm, hvis d er d spillet jeg tror d er så husker jeg nabon min haddde d spillet. Vi skjønte ikke engang hvordan vi bevegde oss!(Vi var 6-7 år)

 

 

EDIT> fiksa noen store stavefeil

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Kings Quest var ganske heftig. Spesielt når man var 12-13 år gammel. :)

 

Sex Games var også vanskelig, men på en annen måte.

:laugh:

Joa!! Sex Games var fæle greier.. Om ikke annet så iallfall på Joisticken min! Trot kanskje det var derfor så mange knakk :p

Håper for din del at du er jente, ellers synes jeg det er merkelig at joysticken knakk under sex-games :wow:

Lenke til kommentar

Sex Games var Joystick tortur jah! Men tror nok Summergames var værre.. ;) Samme var det forresten med "James Pond - Aqualympics" eller hva f..n det het på Amiga.. Forferdelige greier for både stikke og arm! Men, men... Mye morra var det :D

 

Og til zaico: Jeg er IKKE jente nei, men det er tydelig at du aldri testet Sex GAmes, ellers hadde du skjønnt hva vi pratet om.. Sikkert for ung du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...