rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg hadde ALDRI klart Black Dahlia uten walktrough....og selv da var det skikkelig vanskelig. Har du en kadidat til denne tittelen? Endret 4. januar 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Husker jeg hadde litt problemer med Splinter Cell. Løste seg ganske kjapt med en walkthrough Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Black&White blir fort jæla vanskelig når du kommer til 4. øya. For ikke å snakke om 5. Har ikke komt noe lengre enn det... Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tetris på full speed det er vanskeli det..... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) del Endret 29. juni 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Splinter Cell var sykt vanskelig til tider ja. Aner ikke hvor mange timer jeg satt fast i det spillet, og tror ikke tastaturet hadde godt av det alltid. Men allikevel er det blant de beste spillene jeg har spilt, blant annet for følelsene jeg fikk når jeg etter 5438 forsøk, endelig klarte "banen". Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ghost`n goblins på nes.... sykt, umulig Lenke til kommentar
Grums Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Trailblazer til C64. Vanvittig kult spill, men utrolig vanskelig. Kom aldri lenger til 2. eller 3 (var ikke så gammel) nivå tror jeg, men multiplayeren var helt konge. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Final Fantasy V er veldig vanskelig, og jeg har aldri helt skjønt Minesveiper. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Final Fantasy V er veldig vanskelig, og jeg har aldri helt skjønt Minesveiper. Minesveiper er ganske simpelt når du skjønner det;) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes Might and Magic 1 til Sega. Jeg var riktig nokk 6-7 år men jeg hadde flaks om jeg fikk startet det. Klarte aldri å drepe et monster:D Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Commandos-spillene er ganske vanskelig for den uerfarne Tetris er svært vanskelig når en kommer langt ute i spillet. Ping Pong etter ca 3-4 minutter Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bioforge må være det vanskligste jeg har spillt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Metal Gear Solid 2 med Big Boss tittel. Men det var verdt det . Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Gode gamle Project-X, med musikk fra Bjørn Lynne. Man måtte jo bruke cheats for å klare spillet Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Stuntman det var sinnsykt frustrerende vanskelig. Final exam på S-license på GT3 er også sykt vanskelig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Lost Adventures of Mr. Ripley eller et eller annet sånt noe. Godt gammeldags adventurespill, men på slutten så var det noen oppgaver som rett og slett ikke hang på grep i det hele tatt. Var ikke mulig å skjønne logikken, og vi skjønte ikke så mye mer etter å ha kikka i walkthruen, men det ordna seg nå en gang. Zork: The Grand Inquisitor fortonte seg på samme måte, men der var jo hele spillet helt vanvittig sinnsykt. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Gode gamle Project-X, med musikk fra Bjørn Lynne. Man måtte jo bruke cheats for å klare spillet Stemmer!! Var sykt, sykt vanskelig.. Men så har vi jo non andre relativt harde nøtter på Amiga da.. =P Pong Nesten håpløst å greie uten cheats! (For de av dere som skal mene det ikke kan runnes så snakker jeg nå om det hvor du styrte en liten sopp i bunnen av skjermen som skyt harpuner mot baller som dekte seg.. Ikke "Bordtennis") Men det spillet jeg husker best at jeg ble über frustrert av og ALDRI kom non skikkelig vei på var Dark Seed. Fortreffelig adventurespill, skummelt som f... når jeg var i den alderen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 prince of persia, tiden gikk jo ut med en gang, måtte ha koder Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kom bare på: Percian Gulf Inferno. Et spill som ble kasta sammen i hu og hast rett etter Kuwait krigen. Forferdelig spill, med givende konsept. Skaff større gønner opg plaff ned så mange arabere du kan. Var mer eller mindre det. Håpløst. Men: Var UMULIG å gå igjennom da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå