Gjest 10ce7...251 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har vært en del hos tannlegen i det siste pga syreskader og ising i tennene. Tannlegen mente at det ikke er av den verste sorten, og har bare utført små inngrep uten fyllinger. Men nå i de siste to ukene merker jeg at noen av jekslene på høyre side har blitt mindre, og at jeg på en måte har fått større mellomrom mellom disse tennene. Er akkurat som om disse jekslene har blitt skjeve. Er ikke slik på venstre siden, og det er her tannlegen har gjort inngrep. Bør jeg på nytt kontakte tannlegen, eller? Dette går ikke utover tygging av mat foreløpig, men får helt angst for at tennene bare skal forsvinne helt. PS, tannlegen har ikke sagt noe om dette, og har kun konsentrert seg om isingen. Men når det er sagt har jeg merket dette bare i de siste ukene. Noen andre som har opplevd eller har det samme? Kan tenner forandre seg sånn? Er 30 år. Anonymous poster hash: 10ce7...251 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Fjernet du tannstein også? Hvis ja så er nok det svaret ditt. Lenke til kommentar
Gjest 10ce7...251 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Gavekort skrev (6 minutter siden): Fjernet du tannstein også? Hvis ja så er nok det svaret ditt. Ikke så vidt jeg vet nei, men har alltid hatt tannstein, særlig på baksiden av fortennene. Jeg er mer redd for at det er tennene som rett og slett har etset vekk, selv om jeg synes 2 uker er knapt da jeg har hatt syreskader i mange år. Anonymous poster hash: 10ce7...251 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Gjest 10ce7...251 skrev (2 minutter siden): Ikke så vidt jeg vet nei, men har alltid hatt tannstein, særlig på baksiden av fortennene. Jeg er mer redd for at det er tennene som rett og slett har etset vekk, selv om jeg synes 2 uker er knapt da jeg har hatt syreskader i mange år. Anonymous poster hash: 10ce7...251 Gikk de over med skrape og sirkulær børste? Det er ikke uvanlig at tennene føles rare og med luftige mellomrom etter en runde der de har skrapet vekk tannstein. Dette er en rutinejobb for tannleger også, som er grunnen til at jeg spør igjen på tross av at du sier nei. Lenke til kommentar
Gjest 10ce7...251 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Gavekort skrev (9 minutter siden): Gikk de over med skrape og sirkulær børste? Det er ikke uvanlig at tennene føles rare og med luftige mellomrom etter en runde der de har skrapet vekk tannstein. Dette er en rutinejobb for tannleger også, som er grunnen til at jeg spør igjen på tross av at du sier nei. Ja, men kun på venstre side, det er høyre side jeg merker forandringer på. Anonymous poster hash: 10ce7...251 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå