Heiheihei Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Hei lurer på om jeg har noen rettigheter når jeg kjøpte en vare til full pris noen timer før den kom på salg? Jeg lurer på om jeg kan kreve å få avslag på varen til ny tilbudspris, kjøpte med faktura som ikke er betalt enda. Eller om eneste løsning er å heve kjøpet jeg betalte fullpris, returnere og bestille ny vare til tilbudspris? Det er snakk om netthandel og jeg må stå for returfrakt selv som gjør at jeg ikke tror det er verdt å returnere mottatt vare? Kan man returnere med helthjem.no som blir billigst? Skal jeg bestille ny må det gjøres i dag som er tilbudsdagen men vil ikke risikere å sitte med to eksemplarer av produktet og to fakturaer heller. Når jeg ringer kundeservice til gjeldende butikk får jeg svar om at nr ikke er i bruk, og ingen har svart på mail sendt tirsdag heller. Hva ville dere gjort? Hvilke rettigheter har jeg? Lenke til kommentar
Heiheihei Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Det er norsk nettbutikk forresten. Lenke til kommentar
Heiheihei Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Hei lurer fremdeles på dette om jeg kan kreve å få nedsatt prisen på fakturaen til tilbudspris når jeg kjøpte varen til full pris dagen før? Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Du kan ikke kreve det, men om du spør så kan det hende de krediterer deg mellomlegget. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Du har ikkje rett på ny pris. Kjøpt er kjøpt. Ettersom det er snakk om nettbutikk kan du angre kjøpet og bestille nytt eksemplar til lavare pris. Om du får tak i kundeservice vil det ofte være mulig å forhandle fram ein ny pris i staden for å returnere eit opna produkt som butikken ikkje kan selge til fullpris. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Men husk at personen på kundeservice er ikke den som har satt prisen eller solgt deg varen, bare vær høflig og rolig og så kan det hende de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Det jeg ville gjort er å bestille på nytt med tilbudspris og den første bestillingen sendt i retur, eventuelt hvis den ikke er sendt ennå ville jeg bare sendt mail med at du vil gjerne kansellere bestilling siden den er kjøpt på faktura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå