Gå til innhold

Black friday og rettigheter når kundeservice ikke er å få tak i!

Heiheihei

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om jeg har noen rettigheter når jeg kjøpte en vare til full pris noen timer før den kom på salg? Jeg lurer på om jeg kan kreve å få avslag på varen til ny tilbudspris, kjøpte med faktura som ikke er betalt enda. Eller om eneste løsning er å heve kjøpet jeg betalte fullpris, returnere og bestille ny vare til tilbudspris? Det er snakk om netthandel og jeg må stå for returfrakt selv som gjør at jeg ikke tror det er verdt å returnere mottatt vare? Kan man returnere med helthjem.no som blir billigst? Skal jeg bestille ny må det gjøres i dag som er tilbudsdagen men vil ikke risikere å sitte med to eksemplarer av produktet og to fakturaer heller.

Når jeg ringer kundeservice til gjeldende butikk får jeg svar om at nr ikke er i bruk, og ingen har svart på mail sendt tirsdag heller.

Hva ville dere gjort? Hvilke rettigheter har jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikkje rett på ny pris. Kjøpt er kjøpt. Ettersom det er snakk om nettbutikk kan du angre kjøpet og bestille nytt eksemplar til lavare pris. Om du får tak i kundeservice vil det ofte være mulig å forhandle fram ein ny pris i staden for å returnere eit opna produkt som butikken ikkje kan selge til fullpris. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...